به گزارش می متالز، وی ارتقای کارایی و اثربخشی خدمات تعمیرات و نگهداری (نت) مشتمل بر پارامترهای اصلاح، بازنگری و ایجاد استانداردهای تعمیراتی، پروژههای بهینهسازی تعمیرات پیشگیری (PMO)، پروژههای مدیریت تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM) و آنالیزهای تحلیل خرابی (RCA) را از اهداف سالانۀ دفاتر فنی شرکت دانست و گفت: تحقق هریک از پارامترهای ذکرشده مرهون تلاش و پیگیریهای مستمر کارکنان دفاتر فنی نواحی و واحدهای تعمیراتی ذیربط است.
رستگار افزود: با توجه به اقدامات انجامشده و گزارشهای موجود، دفتر برنامهریزی و کنترل فرآیند نت ریختهگری مداوم در سهماهۀ متوالی جاری در سال 1399 موفق شد نمرۀ کامل را که هرماهه توسط واحد PEX ارائه میشود کسب کند.
وی با اشاره به اینکه سرانۀ تعمیراتی کل شرکت برای یک سال، حدود 10 هزار مؤلفۀ استاندارد است، گفت: در 4 ماه اخیر بالغبر 28 هزار استاندارد بازنگری و ویرایش شده و اختلاف 200 درصدی ماهانۀ این پارامتر نسبت به سرانۀ کل شرکت نشاندهندۀ تلاش یکایک کارشناسان کنترل فرآیند نت واحد ریختهگری (08) است که با حمایتهای مدیریت ناحیۀ فولادسازی و ریختهگری مداوم و همکاری مستمر کلیۀ واحدهای تعمیراتی واحدهای 08 و 28 به تحقق پیوسته است.
وی در تشریح این دستاورد گفت: این امر سبب کاهش خرابیها و توقفات اضطراری، افزایش تولید و واقعی شدن نفرساعت تعمیراتی شده و شایسته است در این زمینه، از حمایتها و زحمات مدیریت، رؤسا، کارشناسان و کارکنان واحدهای تعمیراتی ریختهگری که در تحقق این مهم مساعدت کردند، تشکر و قدردانی کنم.