تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۱۶۰۶۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دادوستد ۲۱۰۵ میلیارد سهم در بورس، طی ۲۱۸ روز معاملاتی

می متالز - تعداد ۲۱۰۵ میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۱۱۸ هزار میلیارد ریال در مدت ۲۱۸ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.
دادوستد ۲۱۰۵ میلیارد سهم در بورس، طی ۲۱۸ روز معاملاتی

از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۱۰۵میلیارد و ۷۱۷میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۱۱۸هزار و ۵۹۴میلیارد ریال در بیش از ۳۴۲میلیون و ۱۹۷هزار و ۲۸۶دفعه طی ۲۱۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۷۸میلیارد و ۸۴۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۸۲۷هزار و ۲۴۸میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۵۱۲هزار و ۹۰۰واحد افزایش، معادل ۱۳۷درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۱۴هزار و ۴۱۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۴۵هزار و ۹۸۰واحد افزایش، معادل ۱۳۹درصد رشد کرد و رقم ۴۲۳هزار و ۶۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۱۷ هزار و ۴۷۱ واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۸۰هزار و ۲۰۲واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۷۶هزار و ۸۹۵واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۷۰۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴۳درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۸۴درصد رشد همراه شدند.

عناوین برگزیده