تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۱۷۴۸۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مجتمع مس سرچشمه با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را ایجاد کند

می متالز - مدیر کارخانه اروندچرخ رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه می تواند با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را در این شهر که فرهنگ کشاورزی بر آن حاکم است، ایجاد کند.
مجتمع مس سرچشمه با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را ایجاد کند

به گزارش می متالز، مهندس احسان در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: به سهم خودم بسیار خوشحالم و برای همین نیز زودتر از دیگران در این همایش شرکت کردم و واقعا خوشحالم که چنین همایش هایی برگزار می شود و امیدواریم برکات این همایش را ببینیم.
وی با تأکید بر اینکه رفسنجان به برگزاری چنین همایش هایی نیاز دارد، بیان کرد: رفسنجان به عنوان یک شهرستان تک محصولی امسال با قهر طبیعت مواجه شده و لازم است که جوانان رفسنجانی مهارتهای فنی و صنعتی را فرا بگیرند و شرکت ملی صنایع مس ایران رفسنجان توجه بیشتری کند.
احسان گفت: امیدوارم شرکت مس با همکاری قطعه سازان، تراشکاران، ماشین سازان و صنایع موجود رفسنجان بتواند خدمت بزرگی که سرمنشأ خیر و برکتی نیز می باشد در رفسنجان انجام بدهد.
مدیر کارخانه اروندچرخ رفسنجان تصریح کرد: بنده به عنوان مدیر مجموعه اروندچرخ که از پیشرفته ترین ماشین های cnc، کوره های ریخته گری، برکست های ریخته گری دارد به جرات می توانم بگویم جوانان این منطقه بسیار باهوش هستند و قطعه سازان و ماشین سازان خوبی در منطقه داریم.
احسان با اشاره به اینکه فرهنگ حاکم در شهر رفسنجان کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اگر مجتمع مس سرچشمه به کمک سازمان آموزش صنایع مس، این فرهنگ سازی را روی قطعه سازان و ماشین سازان صنعتی انجام دهد مطمئنم آینده بسیار روشن و افق بسیار خوبی در انتظار جوانان این شهر است.
وی اضافه کرد: صنعتگران باید توان صنعتی خود را نشان دهند، مس سرچشمه نیز یاری کند و صنعتکاران فرهنگ صنعتی بگیرند و انصاف داشته باشند که در این راه موفق می شویم و شغل پایداری برای جوانان ایجاد می شود.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده