تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۱۹۰۴۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

LSF بهترین روش ساخت واحد های سبک در ایران

می متالز - مدیرعامل شرکت دزبن سازه شایگان گفت: سیستم قاب فولادی سبک که به اختصار LSF نامیده می شود، بهترین روش برای ساخت ساختمان های سبک در اقلیم ایران است.
LSF بهترین روش ساخت واحد های سبک در ایران

به گزارش می متالز، آرش مستاجران مدیرعامل شرکت دزبن سازه شایگان با اعلام این مطلب افزود: تحقیقات علمی انجام شده و مقایسه سیستم های مختلف نشان داد در کشور ایران با در نظر گرفتن عموم شرایط از جمله مسائل اقتصادی، زیست محیطی، طراحی لرزه ای و... ؛ استفاده از سیستم سازه ای" قاب فولادی سبک" موسوم به " LSF "  در بین تمامی روش های نوین مطرح شده دارای قابلیت انطباق و مزایای نسبی بیشتری می باشد.
وی افزود: در این سیستم سازه‌ای قطعات باربر وغیر باربر به دقت درون کارخانه تولید شده و در محل مناسب درون کارگاه نصب می‌شوند که روشی صنعتی درتولید قطعات پیش‌ساخته است، از محاسن این روش سرعت بالا، دقت بالا، کیفیت بالا و کنترل کلیه استانداردها در تولید قطعات را می‌توان نام برد. از دیگر محاسن این روش و در صورت اجرای صحیح افزایش سرعت ساخت، کاهش وزن ساختمان، کاهش حجم عملات پی‌ریزی، سطح مفید تمام شده بیشتر، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، انعطاف‌پذیری بیشتر فضاها، سهولت در اجرا، عدم نیاز به ماشین آلات سنگین، حذف جوشکاری و کیفیت بالای اتصالات را بر شمرد.
مستاجران محدویت در ارتفاع سازه تا حد اکثر 15 متر و عدم تطابق با معماری های خاص و فرم های هندسی ویژه را از معایب این سازه ها دانست و افزود: این سیستم مناسب برای افزایش بنا در ساختمان های قدیمی است و سبکی سازه و امکان اتصال بین سازه قدیمی و جدید مزیتی است که این روش را برای اضافه بنا به انتخاب اول تبدیل می کند.
مدیرعامل شرکت دزبن سازه شایگان این شرکت را اولین شرکت دارای تاییدیه فنی در اصفهان عنوان کرد و افزود: امروز ما توانایی اجرای 100 درصدی 30 هزار متر مربع سازه LSF را داریم.
شرکت دزبن سازه شایگان از مشارکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان است و 11 تا 14 مهر ماه در محل دائمی این نمایشگاه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

عناوین برگزیده