تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۰۴۲۳۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد؛

صنعت ساختمان، صنعت پیشران در کشور

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که در سال‌های گذشته تبریز در حوزه صنعت به ویژه در صنعت ساختمان پیشرفت‌های خوبی داشته است، گفت: صنعت ساختمان یک صنعت پیشران در کشور است و ارتباط بیش از ۲۰۰ رشته صنعت با صنعت ساختمان اهمیت این حوزه را دو چندان کرده است.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان در مراسم افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان در تبریز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم با کمک فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف، تبریز را به شهر اول اقتصاد، اشتغال، تولید، نوآوری، فناوری، نمایشگاه و برند‌های معتبر منطقه تبدیل کنیم، گفت: با اتصال تولید به تجارت، بخش تولید قدرتمند می‌شود.

وی با بیان اینکه باید بازار داخلی را به بازار‌های بین المللی وصل کنیم که این موضوع نیز مستلزم برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی قدرتمند است، افزود: آذربایجان شرقی و تبریز به لحاظ اتصال به اوراسیا و دروازه ورود به کشور‌های اروپایی ظرفیت ویژه‌ای در حوزه تجارت دارند.

شایان ذکر است؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان از دوم تا پنجم خرداد همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

منبع: آژانس خبری تحلیلی نصر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده