تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۵
بازدید: ۷۵
کد خبر: ۲۹۶۹۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد؛

نظارت بر کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی در شهرستان‌های استان در حال انجام است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد موضوعات مرتبط با نظارت بر کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی در شهرستان‌ها از طریق فرمانداری‌ها در حال پیگیری است.

به گزارش می‌متالز، «صابر پرنیان» مدیرکل صمت آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی ستاد استانی خدمات سفر‌های نوروزی گفت: حرکت در مسیر عزتمندی جمهوری اسلامی، جز با بهبود معیشت مردم و کسب و کار‌ها در کنار امنیت پایدار میسر نخواهد شد و سیاست اصلی نظام نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری بزرگترین صنعت ثروت‌زا محسوب می‌شود، ادامه داد: اصلی‌ترین جاذبه گردشگری مرکز استان، بازار سرپوشیده تبریز است که فعالیت آن در روز‌های گردشگر پذیر اثرات مطلوبی در پذیرش بعدی مهمانان داخلی در بر خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با توجه به ثبت سفر یک میلیون گردشگر به استان در روز‌های گذشته، قدر مسلم باید خدمات در شان را هم به هموطنان ارائه دهیم، تصریح کرد: فعالیت بازار تبریز و مراکز خدماتی در ایام تعطیل و گردشگر پذیر با هماهنگی دستگاه‌های مختلف و با رعایت شأن ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی در ادامه اعلام کرد که موضوعات مرتبط با کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی در شهرستان‌ها از طریق فرمانداری‌ها در حال پیگیری است.

پرنیان با بیان اینکه تدوین پیوست‌های فرهنگی برای هر رویداد گردشگری هم لازم و ضروری است، گفت: موضوع اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای شدن ظرفیت‌های گردشگری و خدماتی استان در سطح ملی نیز حائز اهمیت است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده