به گزارش میمتالز، این جشنواره با هدف آشنایی کاربران با مفهوم مشاوره آنلاین بانکی و آگاهی حداکثری از محصول برگزار میشود و مشتریان با پرسش سوالات بانکیشان کمتر از۳۰ دقیقه پاسخ خود را دریافت میکنند.
در این مسابقه کاربران از طریق بازوی باجه آنلاین و ورود به بخش جشنواره " از واژه تا باجه" و در اختیار قرار گرفتن هر روز، سه واژه بانکی و پرسیدن سوال بانکی مرتبط خود در باجه، جوابهای تخصصی را از کارمندان بانک دریافت و امتیاز کسب میکنند.
کاربران با پرسیدن سوالات بیشتر وارد سطحبندی برنزی، نقرهای و طلایی میشوند؛ و فقط با پرسیدن ۱۰ سوال وارد قرعهکشی ۲۵۰ میلیون ریالی و پله طلایی میشوند.
جشنواره از واژه تا باجه در سه سطح برگزار میشود که هر کدام شرایط کسب امتیاز و جوایز مختلفی دارد.
در پله برنزی که اولین سطح در مسابقه است کاربر باید بین ۱ تا ۴ امتیاز را باید کسب کند تا در قرعهکشی «۱ سال مکالمه رایگان» شرکت داده شود در پله نقرهای که دومین سطح در جشتواره است کاربر بین ۵ تا ۱۰ امتیاز را کسب کرده و علاوه بر شرکت در قرعهکشی برنزی در قرعهکشی «۱ سال مکالمه و اینترنت رایگان» نیز شرکت داده میشود.
در سطح طلایی کاربران باید ۱۱ تا ۲۰ امتیاز کسب کنند تا در قرعهکشی «۲۵۰ میلیون ریال وجه نقد» شرکت داده شوند و برای ۱۰۰ نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کردهاند ضمن ارتقا به پله الماسی در قرعه کشی ۵۰ میلیون ریال وجه نقد نیز شرکت داده میشوند.
گفتنی است هر سوال، معادل ۱ امتیاز بوده و کاربران باید سوالات بانکی خود را طوری مطرح نمایند که حاوی واژههای روزانه باشد تا شانس خود را برای برنده شدن بالا ببرند.
متخصصان بانک سوالات کاربران را بررسی و امتیازدهی میکنند و اگر بیش از سه سوال غیربانکی پرسیده شود، فرد از قرعهکشی خارج میشود.
گفتنی است سامانه باجه با بهرهگیری از هوش مصنوعی و کلاندادهها، بهترین پاسخ را از میان پاسخهای موجود انتخاب کرده و بهصورت خودکار ارسال میکند واگر پاسخ مناسبی دریافت نکند با استفاده از دادههای پیشین خود، کاربر را به متخصصترین کارمند شعبه در زمینه پرسش، متصل میکند تا بتواند تجربهای لذتبخش و مطمئن برای مشتریان بانک ایجاد کند.
منبع: بانک ملی ایران