تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۴
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۰۰۶۹۰
سرویس خبر : انرژی
رشد ۱۱ درصدی نرخ فروش این پتروشیمی در جاده شازند ثبت شد؛

رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی پلی پروپیلن "شاراک"

‌می‌متالز - ۱.۰۰۰ تن از پلی اتیلن سبک پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۷ اسفند ماه بدون تغییر همراه بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۲.۲۶۰ تن از انواع پلی پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۱.۵۹۰ و حجم معاملات ۱.۲۴۰ تنی در قیمت میانگین ۳۹۶.۲۷۱ هزار ریال در هر تن معامله گردید.

ارزش معاملات این محصول با توجه به رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی و همچنین کاهش ۲۸۰ تنی میزان فروش نسبت به هفته منتهی به ۷ اسفند ماه، به رقم ۴۹۱ میلیارد ریال رسید.

رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی پلی پروپیلن

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

همچنین در هفته گذشته ۱.۶۴۰ تن از پلی اتیلن سنگین پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۷ اسفند ماه با افزایش ۱.۲۸۰ تنی همراه بوده، لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۴۴۸ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال رسید.

رشد چشمگیر ۱۰.۷ درصدی پلی پروپیلن

همچنین در هفته گذشته ۱.۰۰۰ تن از پلی اتیلن سبک پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۷ اسفند ماه بدون تغییر همراه بود. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی اتیلن سبک پتروشیمی شازند به ۲۶۸ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده