تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۸
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۰۱۱۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

بلندقامتان سپاهانی به فینال نرسیدند

‌می‌متالز - تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با قبول شکست مقابل فولاد سیرجان از راهیابی به فینال لیگ برترایران بازماند.

به گزارش می‌متالز، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال برای رسیدن به فینال به مصاف هم رفتند. سپاهانی‌ها که در بازی نخست مقابل نماینده سیرجان شکست خوردند، در این دیدار سخت به دنبال کسب پیروزی بودند تا شانس صعود به فینال رقابت‌ها را در بازی سوم دنبال کنند که این بازی مهم را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کردند تا همه آرزو‌ها برای کسب عنوان قهرمانی از بین برود.

سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۷ بر۲۵، ۲۵بر۱۵ و ۲۵ بر۲۱ به سود فولاد سیرجان به پایان رسید. بدین ترتیب تیم شایسته فولاد مبارکه سپاهان با هدایت رحمان محمدی راد از دور رقابت‌ها کنار رفت. فولاد سیرجان در فینال این رقابت‌ها باید به مصاف تیم شهرداری ارومیه برود.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از ناکامی در رسیدن به فینال لیگ برتروالیبال ایران به خبرنگاران گفت: تیم فولاد سیرجان لیاقت حضور در فینال را داشت، در ابتدا به مجموعه این تیم تبریک می‌گویم و آن‌ها در هر دو بازی مقابل ما نمایش خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه شکست در دو بازی آن هم مقابل فولاد سیرجان برای من قابل قبول نیست، خاطر نشان کرد: جنگندگی از ابتدای فصل در تیم ما بود، ما مرحله نیمه نهایی دو بازی بد داشتیم، مقصر اول و آخر این شکست‌ها من هستم که نتوانستم آن روحیه را در تیم ایجاد کنم.

رحمان محمدی راد افزود: باید از همه هواداران فولاد مبارکه سپاهان عذرخواهی کنم، قول داده بودم که این تیم را راهی فینال و قهرمان لیگ برتر کنم، اما امروز این اتفاق رخ نداد و مسئولیتش بر گردن من است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده