تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۰۱۴۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم بافق و خاتم در مجلس:

تامین خوراک کارخانه‌های بومی در اولویت باشد

‌می‌متالز - صباغیان گفت: لازم است تامین خوراک و مواد معدنی کارخانه‌هایی که در محل بهره برداری معدن تاسیس شده اند، در اولویت باشد.

به گزارش می‌متالز، صباغیان نماینده مردم بافق، خاتم، ابرکوه، مهریز و بهاباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با انتقاد از مزایده فروش مواد معدنی استان گفت: لازم است مصوب شود تا زمان برآورده شدن نیاز کارخانه‌ها و صنایع بومی به خوراک محل بهره برداری معدن، مزایده‌ای برگزار نشود و مواد معدنی به سایر استان‌ها ارسال نشود.

او تاکید کرد: ابتدا خوراک و مواد معدنی کارخانه‌های هر شهر تامین شود و بعد به سایر نقاط کشور ارسال شود.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور به وضع حمل سه مادر در جاده بهاباد-بافق اشاره کرد و خواستار صدور مجوز برای تاسیس بیمارستان در شهرستان بهاباد شد.

نماینده مردم مهریز افتتاح بندر خشک در این شهرستان را تاثیرگذار و مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد مرکز لجستیک و کد واردات و صادرات مکمل این بندر است.

صباغیان همچنین با اشاره به فاصله ۲۷۰ کیلومتری مروست از مرکز استان و نیز محرومیت این بخش، پیگیری‌های انجام شده و در نهایت تایید وزارت کشور، خواستار موافقت و همراهی معاون اول رییس جمهور با شهرستان شدن مروست در هیات دولت شد.

او ابراز امیدواری کرد راه آهن ابرکوه- اقلید تا پایان همین دولت به بهره برداری برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده