تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۰۲۲۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه بافق:

پیگیری مطالبات معدنی بافق تا حصول نتیجه ادامه دارد

‌می‌متالز - حجت الاسلام سعادت فر گفت: مطالبات بحق مردم شهرستان در زمینه صنایع و معادن، شجاعانه و با استقامت در حال پیگیری است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به تحلیل فتنه‌های دشمنان پرداخت و گفت: امروز دشمن می‌خواهد اراده مردم را در دست گیرد و در خدمت فتنه گران قرار دهد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: فتنه تحمیلی دیگر جایگاهی ندارد چرا که محکوم به شکست است و دشمن شناسی و بصیرت مردم در آن باعث شده شکست بخورد.

او افزود: دشمنان نظام و انقلاب با فتنه تشویقی می‌خواهند مردم را نوکر دسیسه‌های خود کنند و مدل مدیریت انقلابی و جهادی را از مردم بگیرند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: دشمن قصد دارد امید را به ناامیدی و سپس به نفرت تبدیل کند و برای همین با فتنه تشویقی سیاست‌های خود را در جامعه وارد می‌کند.

امام جمعه بافق گفت: ناامیدی از اعتقادات، نفرت از تاریخ ملی و مذهبی و بی رغبتی مردم به حکومت و رهبران خود از سیاست‌های دشمنان در فتنه‌های تشویقی است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: دشمن باید بداند و مردم هم آگاه باشند که تاریخ اسلام غنی و غرور آفرین است و باید به آن افتخار کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: تفکر سپاه و بسیج یک تفکر دینی و اعتقادی و ثمره خون شهدا است.

او گفت: دولت جوان و انقلابی با اراده و تکیه بر اعتقادات، بینی استکبار را بر خاک می‌مالد.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) افزود: صبر و استقامت دو اصل رسیدن به اهداف اسلامی است و جوانان در فضای مجازی جریان تواصی را دنبال کنند.

او بیان داشت: جوانان نگذارند ناامیدی وبی بندوباری در فضای مجازی شکل گیرد و با بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری آن را مدیریت کنند.

حجت الاسلام سعادتفر خطاب به اصحاب رسانه گفت: رسانه‌های در فضای مجازی نقش مهمی دارند و نگذارند با آبروی کسی بازی شود و حیثیت شخصی را زیر سوال نبرند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری‌های مسوولان در زمینه مشکلات معادن و کارگری در بافق افزود: مطالبات بحق مردم شهرستان در زمینه معادن و صنایع شجاعانه و مودبانه با اسقامت در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

او گفت: در این زمینه فرماندار و یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بافق هم در کنار دیگر مدیران معدنی تصمیمات لازم را گرفته و برای اجرای آن اقدام می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده