تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۱
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۰۱۵۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک‌صد و سومین نشست شورای گفتگو ۲۵ اسفند برگزار می‌شود

آسیب‌شناسی چالش‌های خصوصی‌سازی و گزارش عملکرد تسهیل کسب‌وکار روی میز شورای گفتگو

‌می‌متالز - یک‌صد و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، دوشنبه، ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۶.۳۰ در اتاق ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، یک‌صد و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به‌منظور بررسی و ارائه پیشنهاد‌های مستخرج از جلسات آسیب‌شناسی برخی واگذاری‌های چالشی سازمان خصوصی‌سازی و همچنین گزارش عملکرد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار برگزار می‌‎شود.

در یک‌صد و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، موضوع «نحوه و آثار توقف روند واگذاری شرکت‌های خصوصی شده و ابطال قرارداد‌های واگذاری سازمان خصوصی‌سازی» بررسی شد و مقرر شد به‌منظور آسیب‌شناسی دقیق فرآیند خصوصی‌سازی و واگذاری‌های صورت گرفته، گزارشی از مشکلات و چالش‌های به وجود آمده به تفکیک هر مورد که منتهی به توقف فرآیند واگذاری یا ابطال قرارداد واگذاری شده است، تهیه شود و گزارش آن در نشست دیگری از جلسات شورا طرح و موردبررسی قرار گیرد.

در همین راستا، کارگروه تخصصی پیگیری مصوبه شورای گفتگو با موضوع «ابطال قرارداد‌های واگذاری سازمان خصوصی‌سازی» در چهار نوبت به میزبانی دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و با مسوولیت حمیدرضا فولادگر، رئیس شورای راهبری بهبود محیط کسب‌وکار برگزار کرد که در نخستین جلسه، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، در دومین نشست شرکت مهندسی آب‌وخاک پارس، در سومین نشست شرکت کشت و صنعت مغان و در آخرین نشست شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) بررسی شدند.

در این جلسات نمایندگان دادستانی کل کشور، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه، معاونت حقوقی قوه قضاییه، دبیرخانه شورای عالی اصل ۴۴ وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی و هیات داوری حضور داشتند.

یک‌صد و سومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، دوشنبه، ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۶.۳۰ در اتاق ایران برگزار می‌شود.

گزارش عملکرد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب‌وکار در این نشست از سوی محمدعلی دهقان دهنوی، معاون سابق امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی و دبیر وقت هیات مقررات‌زدایی انجام خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری اتاق ایران

عناوین برگزیده