به گزارش میمتالز، حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار در این رابطه گفت: شرکت بیمه دی برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود که همانا تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» است، برنامههایی را تدوین کرده و در همین راستا، پیاده سازی استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲، گام مهمی در این مسیر و حمایت از حقوق مشتریان به شمار میآید.
وی افزود: برای انطباق فرآیند رسیدگی به شکایات با بندهای استاندارد، چهار جلسهی ممیزی داخلی در سطح ستاد، شعب و نمایندگیهای منتخب برگزار گردید و در این راستا، خط مشی رسیدگی به شکایات نیز در بیمه دی تدوین شد. بدین ترتیب، طی برگزاری دو مرحلهی ممیزی و بررسی فرآیند رسیدگی به شکایت در کلیهی سطوح سازمان، شرکت بیمه دی توانست استاندارد ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ را، بدون هیچگونه عدم انطباق کسب نماید.
منبع: بورس امروز