تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۴۳۷
کد خبر: ۲۰۱۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ توسط شرکت بیمه دی

‌می‌متالز - شرکت بیمه دی با پیاده سازی الزامات استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ توانست، طی نشست‌های ارزیابی خود، بدون هیچ گونه عدم انطباق این گواهی را کسب نماید.

به گزارش می‌متالز، حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار در این رابطه گفت: شرکت بیمه دی برای تحقق بخشیدن به چشم انداز خود که همانا تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» است، برنامه‌هایی را تدوین کرده و در همین راستا، پیاده سازی استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۲، گام مهمی در این مسیر و حمایت از حقوق مشتریان به شمار می‌آید.
وی افزود: برای انطباق فرآیند رسیدگی به شکایات با بند‌های استاندارد، چهار جلسه‌ی ممیزی داخلی در سطح ستاد، شعب و نمایندگی‌های منتخب برگزار گردید و در این راستا، خط مشی رسیدگی به شکایات نیز در بیمه دی تدوین شد. بدین ترتیب، طی برگزاری دو مرحله‌ی ممیزی و بررسی فرآیند رسیدگی به شکایت در کلیه‌ی سطوح سازمان، شرکت بیمه دی توانست استاندارد ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ را، بدون هیچ‌گونه عدم انطباق کسب نماید.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده