تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۰۵۶۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد بیمه دی در اسفندماه سال ۹۹؛

رشد درآمد ۹۲ درصدی "ودی" از فروش حق بیمه

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به ثبت رسانده در اختیار رشته بیمه «درمان» با ۵۲۰.۸۱۱ میلیون ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۹۹ میزان درآمدی که از فروش حق بیمه طی دوره یک‌ماهه به دست آورده برابر با یک هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز مجموع درآمد‌های این بخش بالغ‌بر ۴۱ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده "ودی" طی عملکرد ۱۲ ماهه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

رشد درآمد ۹۲ درصدی

درآمد‌های شناسایی‌شده "ودی" از حق بیمه

رشد درآمد ۹۲ درصدی

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بیمه دی در اسفندماه سال ۹۹ از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته ۹۲ درصد رشد را به ثبت رسانده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۸۲ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه اعلام کرده در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به ثبت رسانده در اختیار رشته بیمه «درمان» با ۵۲۰.۸۱۱ میلیون ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۱۸ درصد رشد را به همراه داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده