تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۶
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۲۰۲۳۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

۶ نکته درباره آهن و فولاد درخشان اراک که باید بدانید

‌می‌متالز - شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک - سهامی خاص- در سال ۱۳۷۵ به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین واحد صنعتی کشور، تاسیس شد و کار خود را شروع کرد.
تعداد بازدید : 4

به گزارش می‌متالز، ۱. این شرکت با متصل بودن به جاده اصلی تهران-خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران-جنوب، دارای انبار‌های روباز و سرپوشیده و امکانات جا به جایی انواع کلاف و ورق فولادی در رابطه با فروش، بازاریابی و ارائه خدمات انبارداری، سبک سازی، برشکاری ساخت انواع پروفیل‌های باز از طریق رول فرمینگ و خمکاری هستند.

۲. همچنین این شرکت با استفاده از ماشین‌های خمکن، لبه زنی، نواربری، ورق‌های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره «ذوزنقه، سینوسی شادولای، فرم سفال»، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف به مشتریان خدمات می‌دهد.

۳. چشم‌انداز تشکیل شرکت، انجام تمامی فعالیت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه طراحی، ساخت و تولید، راه‌اندازی و اداره واحد‌های تولید انواع مصنوعات فلزی و فولادی هستند. همچنین انجام خدمات فلزی و شکل دادن ورق‌های فولادی به اندازه‌های مورد احتیاج صنایع و تاسیسات، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور، تاسیس واحد‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی، خدمات و تجاری در داخل و خارج از کشور از دیگر اهداف این شرکت است.

۴. از جمله دیگر چشم‌انداز‌های شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک می‌توان به اخذ نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی و اعطای نمایندگی به آنها، شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها در داخل و خارج از کشور، واردات و صادرات، خرید و فروش و انجام تمامی فعالیت‌های تجاری و مالی مجاز اشاره کرد.

۵. شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، به منظور پیشبرد اهداف شرکت به اخذ مجوز‌های لازم در خصوص موارد مذکور اقدام کرده است.

۶. فعالیت‌های خدماتی شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، فروش انواع ورق گرم و سرد به صورت شیت یا کلاف، تبدیل کلاف گرم با ضخامت ۱۶ میلیمتر به ورق، تبدیل کلاف سرد با ضخامت ۰/۳ الی ۲/۹۹ میلیمتر به ورق است. از دیگر فعالیت‌های خدماتی این شرکت می‌توان به عرضه ورق‌های پوشش رنگی و گالوانیزه به صورت سینوسی، ذوزنقه‌ای و شادولاین و عرضه ورق و کلاف‌های قلع اندود اشاره کرد.

۷. فعالیت‌های تولیدی صنعتی شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، طراحی و ساخت انواع واگن باری، طراحی و ساخت سازه‌های فلزی و تجهیزات کارخانه‌ای و ساخت انواع مخازن ذخیره و تحت فشار هستند.

۸. شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، دارای تائیدیه ارائه و خدمات خرده فروشی شرکت فولاد مبارکه در استان مرکزی با رتبه الف، سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت زیست محیطی، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی است. همچنین این شرکت در لیست سازندگان و فروشندگان مورد تایید شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران قرار دارد.

۹. شرکت فولاد درخشان اراک عضویت انجمن صنایع همگن ریلی استان مرکزی، پروانه بهره برداری تولید واگن باری سنگین و اسکلت‌های فلزی و سوله از وزارت صنایع و معادن و پروانه بهره برداری تولید مخازن فلزی ثابت از وزارت صنایع و معادن را داراست.

منبع: کاماپرس

عناوین برگزیده