تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۲۰۲۵۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واریز ۵۰ درصد از سود سهام عدالت از امشب

‌می‌متالز - مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: امشب یا فردا بخشی از سود سهام عدالت (۵۰ درصد) واریز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «محمدرضا پوررضایی» به آخرین وضعیت واریزی سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: اکنون شرکت‌ها در حال واریز سود سهام عدالت به حساب شرکت سپرده گذاری هستند، این شرکت هم در حال پیگیری ۱۰۰ درصدی برای واریز هر چه زودتر سود به حساب سهامداران است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که ۵۰ درصد از سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود.

پوررضایی اظهار داشت: به احتمال زیاد امشب یا فردا واریزی بخشی از سود سهام عدالت انجام می‌شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی خاطرنشان کرد: در صورتی که امروز یا فردا واریزی شرکت‌های سرمایه پذیر کامل شود مبالغ به صورت کامل واریز می‌شود در غیر اینصورت باقی سود سهام عدالت به سال آینده موکول می‌شود.

دو روز گذشته خبری در برخی از رسانه‌ها به نقل از «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد واریز سود سهام عدالت منتشر شد مبنی بر اینکه «از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها دریافت کنیم تا قبل از عید سود به سهامداران پرداخت شود، سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.»

به سود کامل سهام عدالت برای سهامداران با دارایی ۵٣٢ هزار تومان رقم ٢٠٠ هزار تومان و افراد دارای سهام یک میلیون تومان، مبلغ ۴٠٠ هزار تومان است.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده