تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۰۲۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیرو اطلاعیه سازمان بورس:

۵۰ درصد سود مشمولین سهام عدالت فردا واریز می‌شود/ پرداخت مابقی وجوه

‌می‌متالز - سازمان بورس اعلام کرد: در مرحله اول ۵۰ درصد از سود هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم فردا در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، سازمان بورس در اطلاعیه‌ای درخصوص زمان توزیع سود سهام عدالت اعلام کرد: به موجب مصوبه ۱۲ اسفند شورای عالی بورس مقرر شده، سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر که در مجامع سال جاری تقسیم سود داشتند بصورت یکجا تجمیع شده و به مشمولین سهام عدالت اعم از کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیر مستقیم سهامداری باقی مانده‌اند پرداخت شود.

در پی مصوبه فوق بخشی از وجوه با مشارکت و همکاری سازمان خصوصی‌سازی از شرکت‌های سرمایه پذیر دریافت شده و در مرحله اول ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم در آستانه سال نو توسط سپرده گذاری مرکزی در روز پنجشنبه ۲۸ اسفند در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد. مابقی وجه پس از دریافت از شرکت‌های سرمایه پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

واریز ۵۰ درصد از سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال

همچنین محمدرضا پوررضایی مشاور اجرایی سهام عدالت در سپرده گذاری مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت واریزی سود سهام عدالت گفت: اکنون شرکت‌ها در حال واریز سود سهام عدالت به حساب سپرده گذاری هستند. این شرکت هم در حال پیگیری ۱۰۰ درصدی واریز هر چه زودتر سود به حساب سهامداران است.

وی افزود: تلاش بر این است ۵۰ درصد از سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال به حساب مشمولان واریز شود. به احتمال زیاد امشب یا فردا واریزی بخشی از سود سهام عدالت انجام می‌شود. در صورتی که امروز یا فردا واریزی شرکت‌های سرمایه پذیر کامل شود مبالغ بصورت کامل واریز می‌شود در غیر اینصورت باقی سود سهام عدالت به سال آینده موکول می‌شود.

عناوین برگزیده