تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۲۰۲۶۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمدید دوره ویژه گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه تا شهریور ۱۴۰۰

‌می‌متالز - براساس اعلام مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، با توجه به شیوع بیماری کرونا و برخی مشکلات در برگزاری دوره‌های ویژه تمدید گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه توسط موسسات دارای مجوز، با موافقت کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، مهلت شرکت در دوره‌های مذکور، تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش می‌متالز، رئیس مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بسیاری از مراکز برگزاری دوره‌های تمدید با حجم بالای متقاضیان روبرو بوده و عملاً امکان اتمام دوره‌ها تا مهلت مقرر وجود نداشت، بنا به پیشنهاد این مرکز و موافقت کمیته گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، مهلت شرکت در این دوره‌ها تا پایان شهریورماه سال آینده تمدید شد.

امین سادات با اشاره به دستورالعمل تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، مصوب هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: تمامی افرادی که اعتبار گواهی‌نامه‌های آنان به پایان رسیده، لازم است با شرکت در دوره‌های آموزشی مصوب و اخذ حد نصاب لازم، نسبت به تمدید گواهی‌نامه خود اقدام کنند.

برای اطلاع از شرایط و مصوبات نحوۀ تمدید گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، به تارنمای مرکز آموزش به نشانی https://icmc.seo.ir مراجعه شود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده