تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۲۰۲۸۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بورس در هفته‌ای که گذشت چگونه عمل کرد؟

‌می‌متالز - شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با رشد بیش از ۱۰۰ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی بازگشت.

به گزارش می‌متالز، بررسی روند هفتگی شاخص بورس و اوراق بهادار حاکی از آن است که بازار سرمایه این هفته با روند مثبتی همراه بود و هیچ روز منفی را به ثبت نرسانده است.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی آغاز کرد وبا رشد بیش از ۱۰۰ هزار واحدی در هفته اخیر به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی رسید.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در روز شنبه ۲۳ اسفندماه با رشد بیش از ۲۲ هزار واحدی روبرو شد و به کانال یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد ۱۱۶ واحدی را تجربه کرد و به کانال ۱۷ هزار و ۱۹۸ واحد رسید.

در دومین روز هفته مورخ ۲۴ اسفند ۹۹ شاخص بورس و اوراق بهادار همچنان مثبت بود و با رشد ۱۵ هزار و ۷۶۳ واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحدی صعود کرد و فرابورس به رشد ۷۳ واحدی قانع شد.

شاخص بورس در سومین روز هفته نیز روند مثبت خود را حفظ کرد و با رشد ۹ هزار واحدی کانال یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحدی را فتح کرد و فرابورس با رشد ۱۹۸ واحدی به کانال ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحدی رسید.

شاخص برای چهارمین روز متوالی در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۹ سبز باقی ماند و با رشد ۳۶ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحدی رسید و فرابورس با ۳۵۷ واحد رشد به کانال ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی دست یافت.

روز چهارشنبه مورخ ۲۷ اسفند ۹۹ شاخص بورس روند مثبت خود را ادامه داد و با رشد ۱۷ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی رسید و فرابورس رشد ۱۶۲ واحدی را به ثبت رساند.

به طور کلی شاخص آخرین هفته سال ۹۹ را با روند مثبت پشت سر گذاشت و روند صعودی آن بدون اُفت از اول تا پایان هفته ادامه یافت.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده