تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۴۴۵
کد خبر: ۲۰۲۹۸۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی مس:

هنر اصحاب رسانه تزریق امید و شادی است

‌می‌متالز - محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، با صدور پیامی عید نوروز و فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، متن این پیام به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یسْطُرُونَ

همراهان رسانه‌ای و ارتباطات کشور

«درود بر قلم‌تان که همواره و حتی در سخت‌ترین شرایط پرچم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به اهتزاز درآورده و آثاری خلق می‌کنید که باید به احترام‌تان برخاست. تلاش بی‌نظیر شما که نشات‌گرفته از مسوولیت اجتماعی و حرفه‌ای شماست، در بسیاری از بدفرجامی‌ها و مصائب، ملتی را همسو و برای همدلی بسیج کرد.
علوم ارتباطات در ارتقا و توسعه و در عین حال رشد اخلاقی جامعه نقش بی‌همتایی دارد و این امر بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر کسانی که در رسانه‌های کشور قلم می‌زنند، علاوه بر وظیفه بسیار جدی و با اهمیتی که بر عهده دارند، بار مسوولیت‌شان در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه سنگین و خطیر است. آنان نشان دادند که با ایستایی سر سازگاری ندارند.
خردمندان رسانه‌ای کشور، صاحبان مشاغل حرفه‌ای و دشواری هستند که فعالیت‌شان روز و شب نمی‌شناسد و همین کافی است تا در این روز‌های آخر سال پرفراز و نشیب، زحمات‌شان را پاس بداریم. در این سال که با پاندمی وحشتناک نفسش به شماره افتاده، چراغ اطلاع‌رسانی کشور برای لحظه‌ای هم خاموش نشده و بی‌درنگ و استوار راه روشنش را ادامه داد. آیا این گونه مواجهه با شرایط بی‌سابقه موجود، چیزی جز وفاداری و عمل به مسئولیت اجتماعی فعالان رسانه‌ای است؟
قدردان تلاش بی‌نظیرتان هستیم و برآنیم که باید از سوی همگان قدر ببینید و در صدر نشینید. به همه شما گرامیان فرارسیدن نوروز را تبریک می‌گویم و می‌دانم در این روز‌ها که کرونا بر تمامی فعالیت‌های سایه انداخته، محدودیت‌های زیادی نیز به رسانه‌ها تحمیل شده اســت. نکته دقیقاً همینجاست که «هنر رسانه» تزریق امید و روح شــادی و سرزندگی در میان جامعه است و چه هوشمندانه اصحاب رسانه و قلم به این «هنر» مسلطند.»

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
محمدجواد خلیلی
مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده