تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۵۹۰
کد خبر: ۲۰۲۹۰۸
سرویس خبر : اجتماعی

توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی طرح کمک مومنانه در اهر

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس از توزیع ۶۰۰ بسته کمک معیشتی طرح کمک مومنانه در آستانه عید نوروز بین نیازمندان شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید جلال عطایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بسته‌های معیشتی با توجه به جایگاه راهبری شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران و در جهت ایفای تعهدات اجتماعی شرکت مس در آستانه عید نوروز تهیه و در بین اقشار بی بضاعت شهرستان اهر توزیع شد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از خانوار‌های آسیب پذیر جامعه، افزود: شهرستان اهر یکی از امن‌ترین شهرستان‌ها به لحاظ وقوع جرم بوده و این امر بیانگر پاکدستی و قناعت قشر محروم این شهرستان است لذا وظیفه ما گام برداشتن در جهت گسترش عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی بوده و هر کس در حد توان، دست یاری به سوی اقشار آسیب پذیر جامعه دراز کند.

وی ضمن اشاره به دقت در تحویل بسته‌های معیشتی به نیازمندان واقعی، گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی این شرکت در قالب کمک مومنانه هر یک شامل اقلام ضروری از جمله یک بسته برنج ۱۰ کیلویی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، پنج عدد ماکارونی و یک بسته چای است.

عطایی با یادآوری لزوم صیانت از سرمایه‌های اجتماعی شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، خاطر نشان کرد: بازخورد‌های مثبت اجتماعی که با استقرار شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، از متن جامعه فرهیخته شهرستان اهر دریافت می‌کنیم، مسوولیت ما را در حفظ و صیانت از این سرمایه اجتماعی دو چندان کرده و ما را در ایفای مطلوب تعهدات اجتماعی شرکت مس، مصمم‌تر می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده