به گزارش میمتالز، در این مرحله از طرح که به منظور سنجش بازخورد فعالیتها در حوزه «اثرسنجی تبلیغات بانک» عملیاتی شده بود، ۳۸۳ نفر شرکت کردند.
مرحله چهارم طرح «پایش ۱۴۰۰» طی ۱۴ روز و از طریق سایت بانک انجام شد و قرار است نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک به کار گرفته شود.
اکنون به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در این دوره از نظرسنجی جایزهای به مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.
در نخستین مرحله طرح با محور «شبکههای اجتماعی»، بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر، در مرحله دوم طرح با محور «فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان» بیش از ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم با محور «وب سایت بانک» بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر مشارکت داشتند.
برندگان میتوانند به منظور دریافت جوایز خود از ساعت ۸ تا ۱۵ روزهای کاری با شمارههای ۶۰۹۹۳۷۶۸ یا ۶۰۹۹۲۳۶۲ تماس حاصل فرمایند.
اسامی برندگان
منبع: بانک ملی ایران