تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۸
بازدید: ۸۰۱
کد خبر: ۲۰۳۸۰۴
ارتباطات سیار ایران، ۳۵ درصد افزایش درآمد داشت؛

ادامه روند صعودی درآمد‌های "همراه"

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که "همراه" از ارائه خدمات و فروش به دست آورده از محل «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۱۱ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز درآمد‌های شناسایی‌شده را برابر با ۲۳۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال گزارش شده است.


ادامه روند صعودی درآمد‌های

درآمد‌های عملیاتی "همراه" در اسفندماه ۹۹

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه اعلام کرده نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایش را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ کسب شده نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده است.

ادامه روند صعودی درآمد‌های

بیشترین میزان درآمدی که "همراه" از ارائه خدمات/ فروش به دست آورده از محل «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۱ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۷ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده