تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۲۴۹۲۹
ارتباطات سیار ایران در مردادماه شاهد افزایش درآمد سالانه بود؛

تداوم روند صعودی درآمد‌ها از دکل‌های "همراه"

‌می‌متالز - بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۲۳ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده که از «فروش/خدمات» حاصل‌شده است.

تداوم روند صعودی درآمد‌ها از دکل‌های

مقدار سرمایه ثبت‌شده این شرکت نیز مبلغی بالغ‌بر ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان درآمدی که "همراه" از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال جاری به ثبت رسانده بالغ‌بر ۱۱۳ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های عملیاتی ارتباطات سیار ایران تا مردادماه ۱۴۰۰

تداوم روند صعودی درآمد‌ها از دکل‌های

بر پایه این گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به ماه گذشته شاهد افزایش درآمد ۱.۲۳ درصدی بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۱ درصد رشد داشته، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز میزان درآمد‌های این شرکت با رشد ۲۶ درصدی مواجه بوده است.

بیشترین درآمد "همراه" از «خدمات/فروش» در بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز «کارکرد مشترکین خطوط و دائمی» با ۸ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال در اختیار داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده