تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۴۴۴
کد خبر: ۲۲۱۰۶۷
سود پایه هر سهم ۶۲۱ ریال اعلام‌شد؛

روند رو به رشد سود خالص "همراه"

‌می‌متالز - بیشترین درآمدی که ارتباطات سیار ایران طی این دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای به ثبت رسانده در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۳۶.۳۸۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۰ (حسابرسی نشده) درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره را برابر با ۶۹.۱۳۱ میلیارد ریال به سامانه کدال ارائه کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته و سود ناخالص "همراه" با افزایشی ۱۶ درصدی به مبلغ ۱۹.۲۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

روند رو به رشد سود خالص

سود عملیاتی شرکت ارتباطات سیار ایران در پایان دوره ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری مبلغی بالغ‌بر ۱۴.۴۵۶ میلیارد ریال گزارش شده و سود خالص ارائه‌شده توسط این شرکت با افزایش ۱۴ درصدی به ۱۱.۸۸۸ میلیارد ریال دست یافته، همچنین سود پایه هر سهم "همراه" ۶۲۱ ریال اعلام‌شده که رشد ۱۵ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.


صورت وضعیت مالی

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش صورت وضعیت مالی تلفیقی خود مجموع دارایی‌های خود را ۴۲۰.۸۲۲ میلیارد ریال شناسایی‌کرده که نسبت به پایان سال مالی گذشته ۴ درصد افزایش پیدا کرده، بیشترین میزان دارایی ارائه‌شده "همراه" در بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۲۸۹.۸۴۴ میلیارد ریال بوده است.

سرمایه و اندوخته قانونی شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به پایان سال مالی ۱۳۹۹ بدون تغییر با مبالغ ۱۹.۲۰۰ میلیارد ریال و ۳.۳۰۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده اند و سود انباشته طی این دوره با کاهش ۴۷ درصدی مواجه بوده است.


درآمد‌ها و بهای تمام شده قرارداد‌ها

بیشترین درآمدی که ارتباطات سیار ایران طی این دوره ۳ ماهه میاندوره‌ای به ثبت رسانده در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۳۶.۳۸۳ میلیارد ریال بوده که در پایان سود ناخالص این بخش ۹.۲۷۷ میلیارد ریال گزارش شده و برآورد می‌شود که تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ درآمد این بخش در ۹ ماه آتی به مبلغ ۱۲۲.۸۰۶ میلیارد ریال برسد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده