تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۰۴۳۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار مرکزی:

مشکلات هپکو با پیگیری رئیس قوه قضاییه گره گشایی شد

‌می‌متالز - آقازاده گفت: موضوع شرکت هپکو پس از سال‌ها و با پیگیری رئیس قوه قضاییه گره گشایی شد و در پایان سال گذشته،۱۲۰۰ میلیارد بدهی این شرکت تهاتر شد.

به گزارش می‌متالز، سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: از زمان حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه شاهد تحولات بسیار خوبی در این قوه هستیم و خوشبختانه این مساله به یک امید و دلگرمی مردم تبدیل شده که علیرغم وجود کار سنگین در قوه امروز شاهد روند قابل قبول و تحول گرایانه هستیم که بسیار قابل تقدیر است.

آقازاده اظهار کرد: به روز رسانی پرونده‌ها و به روز رسانی بودن قوه قضائیه یک نیاز مهم است که خوشبختانه در طی دو سال گذشته به وضوح شاهد تحولات خوبی هستیم که البته حضور قضات و نیرو‌های با تجربه در این مهم موثر بوده است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه سال گذشته سال سختی در کشور و استان بود، اما استان مرکزی توانست در میان ۳۱ استان کشور پایین‌ترین نرخ تورم و پایین‌ترین نرخ بیکاری را در اسفند ۹۹ به خود اختصاص دهد.

استاندار مرکزی بیان کرد: میزان کارگران دارای حقوق معوق از ۷۲۰۰ نفر در پایان سال ۹۷ به ۵۱۰۰ نفر در پایان ۹۸ و کمتر از هزار نفر در سال ۹۹ رسید. استان مرکزی علاوه بر حوزه صنعت در کشاورزی نیز فعالیت خویی دارد بطوری که بیش از ۱۰۰ هزار کاربر کشاورزی و بیش از ۱۵۰ هزار صنعتکار در استان فعالیت دارند.

آقازاده افزود: موضوع شرکت هپکو پس از سال‌ها و با پیگیری رئیس قوه قضاییه گره گشایی شد و در پایان سال گذشته،۱۲۰۰ میلیارد بدهی این شرکت تهاتر شد.

وی اظهار کرد: از دیگر توفیقات استان در سال گذشته کسب رتبه یک کشوری در حوزه پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بوده است.

منبع: پایگاه خبری دیار آفتاب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده