تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۶
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۰۴۵۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل فرابورس اعلام کرد:

وعده حمایت از عرضه اولیه سرخابی‌ها در بازار پایه با سودآوری صورت‌های مالی

‌می‌متالز - مدیرعامل فرابورس با اشاره به مزایای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس گفت: صورت‌های مالی سرخابی‌ها با سودآوری همراه بوده و شرایط عرضه اولیه مطلوب است.

به گزارش می‌متالز، امیر هامونی با اشاره به جدیت وزیر ورزش برای نهایی شدن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در کلاب هاوس گفت: با تلاش هشت ساله برای عرضه سهام این دو باشگاه و جدیت وزیر ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی، اکنون اصلاح ساختار و صورت‌های مالی استقلال و پرسپولیس حاکی از سودآوری است.

وی افزود: البته بحث پایداری این سود هم مطرح است، اما با فعالیت‌های صورت گرفته برای شفافیت و اصلاحات ساختاری مالی و مدیریتی دو باشگاه، شرایط خوبی برای عرضه اولیه سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس وجود دارد.

این مقام مسوول ادامه داد: تجاری شدن مدیریت دو باشگاه، مشکلات بزرگ این دو تیم از جمله حق پخش تلویزیونی را تعیین تکلیف و قرار گرفتن اطلاعات مالی و مدیریتی آن‌ها در کدال کمک بسیار زیادی به شفافیت بیشتر آن‌ها می‌کند و این موضوع برای سهامدار، سرمایه‌گذار و هوادار مهم و ارزشمند خواهد بود.

هامونی عنوان کرد: قطعاً واگذاری این دو باشگاه به عنوان سرمایه ملی با حساسیت و دقت زیاد صورت می‌گیرد و تا ثبات لازم، حمایت از آن‌ها قطع نمی‌شود و از این بابت برای هواداران جای نگرانی نیست.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده