تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۰
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۲۰۵۲۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
این بار با ۷.۴۱ درصد توسط بانک سرمایه اعلام شد:

دومین عرضه بلوکی زیرمجموعه پالایشگاه اصفهان بعد از لغو فروش ۱۱ درصدی

‌می‌متالز - دومین عرضه بلوکی پتروشیمی اصفهان بعد از لغو فروش ۱۱ درصدی با ۷.۴۱ درصد از سهام این زیرمجموعه پالایشگاه اصفهان، توسط بانک سرمایه انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی اصفهان منتظر عرضه بلوک ۱۱ درصدی مربوط به سهام بازداشتی در ۳۱ فروردین بود که با درخواست کارگزار عرضه کننده لغو شد، ولی این بار با درخواست فروش سهام توقیفی متعلق به بانک سرمایه، آماده عرضه بلوک ۷.۴۱ درصدی در بازار پایه شده است.

به این ترتیب، مقرر شده بیش از ۲۲ میلیون و ۲۴۰ هزار "شصف‌ها " به قیمت پایه هر سهم ۱۴۰۹۸۲ ریال و ارزش ۳۱۳.۵ میلیارد تومانی در سه شنبه ۳۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک سپه عرضه شود.

همچنین کارگزار خریدار باید سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقدی یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط (حداقل ۳ ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا به شرکت فوق تحویل داده و تاییدیه مربوطه را به معاونت بازار‌های خارج از بورس و فرابورس ارائه کند.

براساس این گزارش، پالایشگاه اصفهان بعد از خرید بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان در بهمن سال گذشته، مالکیت ۳۴ درصد این شرکت را به عهده دارد.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده