تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۰۵۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فرصت های معدنکاری در فضا بررسی می شود

می متالز - یک شرکت کانادایی با تمرکز بر توسعه تکنولوژی‌های معدن و رباتیک قرار است برای همکاری با Moon Expressکه اولین شرکت خصوصی فضایی آمریکایی است و اجازه عبور از مدار زمین را در اختیار دارد، بر فرصت های آینده در فضای بیرونی، متمرکز می شود.
فرصت های معدنکاری در فضا بررسی می شود

به گزارش می متالز، نوآوری‌های Deltion در شمال انتاریو به جمع‌آوری، پردازش، ذخیره و استفاده از مواد یافت‌شده در اجسام فلکی و آنچه در اکتشاف فضایی به عنوان " استفاده از منابع طبیعی " شناخته شده، کمک خواهد کرد.
دیل بوچر مدیرعامل Deltion در بیانیه ای گفت: "این یک نقطه عطف مهم بوده و فرصتی برای ارائه یک پلت فرم تعریف شده برای پرتاب،  چرخش، فرود و پیمودن سطح بالقوه است و ما را قادر می سازد تا راه حل های فنی کامل را برای علم قحطی و زمین شناسی ماهانه ارائه دهیم."
وی اظهار کرد: این توانایی‌ها برای مرحله اولیه اکتشاف معدن در سطح ماه حیاتی هستند و به شرکا اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های معدنی بعدی مانند حفاری و تقویت زیرساخت را آزمایش کنند.
Deltion  به عنوان یک قرارداد برای آژانس فضایی کانادا (CSA) و ناسا، از سال 1999، توانسته سیستم های استخراج معادن را توسعه دهد.
این تیم به توسعه فناوری از منظر معدن زمینی دست می یابد و انتقال تکنولوژی بین بخش های زمینی و فضایی را تسهیل می کند.
فناوری آنها شامل عملیات حفاری، پردازش، سیستم‌های قدرت، سیستم‌های تحرک، عملیات‌های دوردست و تجهیزات اکتشاف زیر سطحی است.
Moon Express همچنین یک شریک CSAبیشتر به ارائه هزینه کم، دسترسی مکرر به ماه برای علم، اکتشاف و تجارت متمرکز شده و این در حالی است که به دنبال منابع جدید بوده و می تواند در سیاره ما استفاده شود.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده