تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۰۵۵۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فواید بیان دستاورد‌های صنعت بیمه

‌می‌متالز - روابط عمومی‌ها برای تبدیل فعالیت‌ها، خدمات و دستاورد‌های صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا سلیمانی، رئیس‌کل‌ بیمه مرکزی که به‌صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: بخشی‌نگری و رویکرد جزیره‌ای در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند. رئیس‌کل بیمه مرکزی آگاه‌سازی سیاست‌گذاران و مدیران مجموعه‌ها را پیش‌نیازی برای آگاهی‌بخشی عمومی، ارزیابی و اظهار کرد: رصد نقطه نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت‌ها با ادبیات رسانه‌ای از ماموریت‌های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود. او از روابط عمومی‌ها به‌عنوان مهم‌ترین بازو‌های خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت‌پذیری و نوآوری در امر اطلاع‌رسانی و همچنین پرهیز از عملکرد‌های ویترینی و برنامه‌های شعارزده می‌تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد. رئیس شورای‌عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه‌ای روابط عمومی ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه‌ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه‌ریزی شده صحیح حرکت کند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده