به گزارش میمتالز، در اولین اقدام، کارگروهی با حضور ۱۴ نفر از معاونان و مدیران ارشد این شرکت تشکیل و تعدادی از مشکلات نمایندگان بررسی و حل و فصل شد. در همین راستا برگزاری گفتوگوی زنده با نمایندگان شرکت نیز برنامه ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی است که قرار است هر سهشنبه با حضور یکی از مدیران ستادی در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شود. «سهشنبههای پاسخگویی» عنوان برنامه جدیدی از روابط عمومی بیمه رازی در راستای پاسخ به سوالات و رسیدگی به درخواست نمایندگان این شرکت است.
منبع: دنیای اقتصاد