تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۰
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۰۶۱۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سال ۱۴۰۰، نقطه عطف بیمه دانا

‌می‌متالز - قائم مقام بیمه دانا سال ۱۴۰۰ را نقطه عطفی در تاریخ این شرکت بزرگ بیمه‌ای عنوان کرد.

به گزارش می‌متالز، حسین حسینی اظهار داشت: در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ با همراهی شبکه فروش و سیاست‌گذاری مطلوب هیات مدیره، جریان مشتری مداری به ویژه با اجرایی شدن پروژه مهردانا، تقویت و عملکرد بسیار مناسبی در این حوزه رقم زده شد که امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران به ویژه در شعب و شبکه فروش، این موفقیت در حوزه فروش جانبی شرکت نیز (سایر رشته‌های بیمه‌ای، به ویژه اموال) با تمرکز بر تکنیک‌های بازاریابی و جذب پرتفوی‌های سودده و خرد تداوم یابد.

وی، توسعه و اشاعه فرهنگ بیمه، آموزش رفتار سازمانی، حفظ شان و کرامت انسانی، نظارت بهینه بر روند پرداخت خسارات و مشارکت نمایندگان در تحلیل و ارزیابی ریسک را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و فتح قله‌های رشد و پیشرفت باید در مسیر شایسته سالاری، با بهره‌گیری از خرد جمعی حرکت کرد و با مستند سازی عملکردها، به ویژه در حوزه فروش، این مسیر را هموار کرد.

قائم مقام بیمه دانا، اصلاح استراتژی فروش را یکی از عوامل اصلی موفقیت شبکه فروش در جذب بازار‌های جدید عنوان کرد و افزود: صنعت بیمه باید مدل‌های استراتژیک خود را برای دستیابی به شاخص‌های رشد در بلندمدت تغییر دهد، زیرا متغیر‌های تاثیرگذار صنعت بیمه در کوتاه مدت مدام دچار تغییر شده و جوابگوی نیاز‌های موجود نخواهد بود.

حسینی با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همدلی نهاد‌های ستادی، مناطق، شعب و شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۰ با تحرک بیش از پیش همکاران، مسیر روشن و امیدوار کننده‌ای در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، پیش‌روی شرکت قرار دهد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بحران کووید ۱۹ در جهان افزود: طبق برآورد شرکت سوئیس‌ری، این بحران سبب کاهش ۴ و نیم درصدی حق بیمه تولیدی در رشته بیمه‌های زندگی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خواهد شد که اثر آن عملاً موجب کاهش یک و نیم درصدی عملکرد صنعت بیمه در دنیا خواهد شد.

حسینی در ادامه یادآور شد: هر چند به طور کلی انتظار می‌رود صنعت بیمه بتواند از عهده این مشکل برآید و حق بیمه‌ها در سال جاری میلادی به سطوح قبل از بحران کووید ۱۹ بازگردد، اما مسلماً رسیدن به وضعیت ایده آل و عبور از این بحران، به ویژه در ایران مستلزم استفاده از روش‌ها و ابزار‌های جدید و نوین در بستر آی تی، تلاش مضاعف همکاران ستادی، ایفای نقش موثرتر مناطق و شعب در حوزه بازاریابی و فروش و همراهی با شبکه فروش در فرآیند مشتری یابی خواهد بود.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده