تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۰۶۶۱۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
در پایان فروردین ۱۴۰۰ محقق شد

عبور از مرز‌های تولید در ۴ ناحیه فولادسازی، نورد سرد، آهن‌سازی و مجتمع فولاد سبا

‌می‌متالز - تلاشگران خط مقدم جبهه صنعت در ۴ ناحیه فولادسازی، نورد سرد، آهن‌سازی و احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بار دیگر توانستند از مرز‌های تولید عبور کرده و رکورد‌های تازه‌ای را ثبت کنند.

به گزارش می‌متالز، در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، در فروردین ماه سال جاری، تلاشگران غیرتمند فولاد مبارکه با ثبت رکورد‌های جدید، طنین "ما می‌توانیم" را تکرار کردند و در ناحیه فولادسازی موفق شدند تا از رکورد قبلی اسفندماه ۹۹ به میزان ۶۶۲ هزار تن عبور کرده و رکورد جدید ۷۰۰ هزار و ۲۱۵ تن را ثبت نمایند.
در ناحیه نورد سرد و در خط قلع‌اندوداین ناحیه از رکورد ۱۰ هزار و ۲۴۲ تن در اردیبهشت ۹۹ به ۱۰ هزار و۳۰۷ تن، در بازپخت ۲ از ۵۳ هزار و ۷۰ تن در اردیبهشت ۹۹ به ۵۳ هزار و ۲۱۰ تن، در بازپخت ۳ از ۱۶ هزار و ۶۹۴ تن در خرداد ۹۷ به ۱۶ هزار و ۸۶۱ تن، در برش قلع‌اندود ۱، از ۴ هزار و ۸۳۸ تن در اردیبهشت ۹۹ به ۴ هزار و ۸۴۴ تن و در اصلاح ۴ از ۱۹ هزار و ۶۲۱ تن در فروردین ۹۷ به ۲۰ هزار و ۵۴ تن رسیدند.
تلاشگران واحد‌های احیاء مستقیم فولادمبارکه نیز در این ماه به رکورد تولید ماهیانه ۷۲۹۲۵۴ تن آهن اسفنجی دست یافتند و رکورد قبلی ماهیانه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مقدار ۷۱۶۵۰۰ تن را بهبود بخشیدند.
در واحد احیاء مستقیم شهید خرازی نیز رکورد قبلی این واحد به مقدار ۲۵۵۷۹۵ تن که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ بوده است، با عبور از تولید ۲۶۴۴۵۰ تن با موفقیتی جدید همراه شد.
کارکنان واحد احیا مستقیم شهید شهبازی مجتمع فولاد سبا نیز با عبور از رکورد قبلی ۱۳۰ هزار تن در خرداد ماه سال ۹۹ توانستند رکورد ۱۳۱ هزار و ۶۵۰ تن را ثبت کنند.
این دستاورد‌های مهم را به تمام همکاران، ذی‌نفعان گروه فولاد مبارکه و مردم شریف ایران اسلامی تبریک می‌گوییم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده