تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۰۶۷۸۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

قیمت شن و ماسه با ورود ستاد تنظیم بازار در قوچان کاهش یافت

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان گفت: مصالح ساختمانی جزو کالا‌های اولویت‌دار درجه سه محسوب می‌شوند که با ورود ستاد تنظیم بازار قیمت شن شسته و ماسه ملاتی و نخودی در این شهرستان کاهش پیداکرده است.

به گزارش می‌متالز، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «افزایش قیمت مصالح ساختمانی در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با اشاره به گلایه‌ها مبنی برافزایش قیمت مصالح ساختمانی، گفت: ستاد تنظیم بازار در این زمینه ورود پیداکرده و با توجه به اینکه این نوع از کالا، کالای اولویت‌دار درجه سه محسوب می‌شود آنالیز کاملی صورت گرفت و نشسته‌ای مشترکی مبنی بر اخذ قیمت‌های پیشنهادی برگزار شد.

مصطفی پیرایش بیان کرد: واحد‌های شن و ماسه مقاومت زیادی مبنی بر اصلاح قیمت می‌کردند و قیمت‌های پیشنهادی را مقرون به صرفه نمی‌دانستند، اما بالاخره نسبت به کاهش قیمت‌ها قانع شده و قیمت شن شسته از ۵۷ به ۴۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ماسه ملاتی نیز به ۴۵ هزار تومان و نخودی به ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت داده است، تصریح کرد: به‌تناسب قیمت بتن‌ها نیز باید پایین بیاید، زیرا متأسفانه غیرمترقبه بالا رفته است، اما این موضوع نیز در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده