تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۰۷۱۱۰
سرویس خبر : اجتماعی
همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

دیدار معاون فرهنگی شهردار اصفهان با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

‌می‌متالز - همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با حضور درباشگاه فرهنگی ورزشی ذوب اهن با مهندس مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با مهندس مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دو طرف با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان، با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان، در حوزه مسائل فرهنگی، ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر داشتند.
درادامه این جلسه که ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بعیدی رئیس اداره ارتباطات و معاون فرهنگی سازمان و رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب‌آهن نیز حضور داشتند؛ عیدی معاون شهردار با آرزوی موفقیت روز افزون برای باشگاه دوب آهن اصفهان و مهندس فریدونی گفت در مسائل فرهنگی یک بخش عظیم بر دوش ورزش و ورزشکاران است و ایجاد نشاط در جامعه و هواداران نیز خود یک مقوله فرهنگی تاثیرگذار می‌باشد. پاسداشت الگو‌های ورزشی و تاثیر فرهنگی ورزش برمردم نشان از اهمیت ورزش دارد که باشگاه ذوب آهن بخش بزرگی از این مسئولیت را در جامعه اصفهان برعهده دارد و قابل تقدیر است.
باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن می‌توانند با زبان لطیف ترو گسترده‌تر در عرصه بین المللی حضوریافته و زبان گویای فرهنگ ایران باشند و ما آمادگی گسترش همکاری در همه حوزه‌ها را با باشگاه ذوب آهن داریم.

فریدونی مدیرعامل باشگاه هم با تشکر از حضور صمیمانه دکتر عیدی و هیات همراه در باشگاه ذوب آهن اصفهان، با تاکید بر لزوم رویکرد فرهنگی در ورزش گفت به دنبال آن هستیم که نقش فرهنگی باشگاه نیز پررنگتر از همیشه گردد و از ابتدای حضور اینجانب درباشگاه، تاکید اینجانب و مجموعه هیات مدیره شرکت، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و هیات مدیره باشگاه بر انجام امور فرهنگی و ورزشی توامان و ایجاد روحیه پهلوانی و اخلاق همزمان با کسب جایگاه مناسب در عرصه ورزش کشور و بین الملی بوده است
مطمئنا از این پس مجموعه ذوب آهن در بحث ورزش همگانی و فرهنگی هم بیشتر از قبل دیده خواهد شد، ایجاد نشاط بیشتر در بین عموم مردم و بخصوص هواداران ذوب آهن از دیگر اهداف ماست.

ناظریان معاون سازمان هم با تاکید بر نقش باشگاه در عرصه فرهنگی و ورزشی کشور، گفت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آماده همکاری با باشگاه در تمامی زمینه هاست و درصورت نیاز، امکانات لازم برای آقایان و بانوان ورزشکار نیز در اختیارباشگاه قرار خواهد گرفت.
بعیدی نیز با تقدیر از رویکرد فرهنگی و ورزشی باشگاه و جایگاه ان در داخل و خارج از کشور، حضور مدیرعامل باشگاه با یک جلد کتاب در تمرین تیم فوتبال را نشان از توجه ایشان به مقوله فرهنگ و مسائل فرهنگی دانست.

رمضانی نیز با تشکر ازهمکاری مجموعه شهرداری اصفهان از باشگاه ذوب آهن، گفت مطمئنا حضور دو بازوی توانمند فرهنگی و ورزشی مانند باشگاه ذوب آهن و شهرداری در کنار هم تاثیرات مثبتی در سطح جامعه و اصفهان خواهد داشت.

همچنین در این دیدار مقررشد یک تفاهم نامه فرهنگی، ورزشی بین باشگاه ذوب آهن و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به امضا برسد.

دکتر عیدی در پایان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان و پاسداشت فعالیت‌های فرهنگی باشگاه ذوب آهن یک تابلو کاشی با نقش چوگان از اساتید برجسته کشور را به مهندس فریدونی اهدا نمود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده