تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۲
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۲۲۸۴۳
سرویس خبر : اجتماعی

مجتبی فریدونی: صحبت جدایی فرشاد محمدی مهر نیست

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: به دنبال تعیین رتبه نیستیم، اما قطعا جایگاه خیلی بهتری نسبت به فصل گذشته به دست می‌آوریم.

به گزارش می‌متالز، مجتبی فریدونی پیرامون انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خداراشکر قرار داد خوبی بسته شد. مهدی تارتار مربی کارکشته، بی حاشیه و محجوبی است. ان‌شاءالله برای هر دو طرف خیر باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه به خاطر نتایج فصل گذشته به نظر می‌رسد بار مسئولیت و فشار کاری بیشتری روی دوش تارتار باشد، گفت: نه، به امیدخدا امسال از ابتدا با اصولی حرکت می‌کنیم که به شرایط سال گذشته دچار نشویم. امیدواریم بر اساس صحبت‌هایی که با تارتار انجام دادیم و لیست ارائه شده از طرف او، بتوانیم تیم خوبی ببندیم و دچار مشکلات قبلی نشویم.

وی در مورد لیست مهدی تارتار تصریح کرد: یک سری بازیکنان خودمان هستند که قرارداد دارند و ما آن‌ها را نمی‌خواهیم. تعدادی از بازیکنان هم قراردادشان تمام شده باید با آن‌ها تمدید کنیم و در کنار آن‌ها بازیکنانی جدیدی هستند که باید با آن‌ها وارد مذاکره شویم. ۸ بازیکن قراردادشان تمام شده که حداقل ۴ نفر را نمی‌خواهیم.

فریدونی در مورد اتمام قرارداد برخی بازیکنان مانند وحید محمدزاده و فرشاد محمدی مهر که قراردادشان تمام و شایعه جدایی آن‌ها مطرح شده، گفت: صحبت جدایی نیست. قراردادشان تمام شده و با بازیکنانی که سرمربی بخواهد مذاکره می‌کنیم.

مدیر عامل ذوب‌آهن در مورد ورودی‌های این تیم در فصل جدید عنوان کرد: می‌توانیم ۷ بازیکن لیگ برتری و ۱۰ لیگ بازیکن لیگ یکی جذب کنیم. فعلا دو سه بازیکن لیگ برتری مد نظر است که می‌خواهیم با آن‌ها وارد مذاکره شویم. بقیه نفرات طی روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

فریدونی در مورد اینکه هدفگذاری باشگاه با سرمربی جدید چیست، اظهار داشت: هدف ما این است که تیم خوبی داشته باشیم. به دنبال تعیین رتبه نیستیم، اما قطعا جایگاه خیلی بهتری نسبت به فصل گذشته به دست می‌آوریم که بر طبق قرارداد و براساس جایگاه، پاداش در نظر گرفته شده است.

وی در مورد دستیاران تارتار در ذوب‌آهن گفت: دستیاران او همان مربیانی هستند که در پیکان همراهش بودند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده