تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۶
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۲۳۳۶۶
سرویس خبر : اجتماعی

واکنش ذوب‌آهن به ادعای تراکتور/ پس از استعلام از کمیته وضعیت با فرعباسی قرارداد بستیم

‌می‌متالز - باشگاه ذوب‌آهن به ادعای مسوولان باشگاه تراکتور درباره غیرقانونی بودن قرارداد فرعباسی با ذوبی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی رمضانی مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن، درباره قرارداد ذوب‌آهن با حبیب فرعباسی و ادعای باشگاه تراکتور درباره این بازیکن، اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن از چند روز قبل از تعطیلات به دنبال پاسخ استعلام کمیته وضعیت بازیکنان بود و پس از آنکه اطمینان پیدا کردیم از نظر کمیته وضعیت عقد قرارداد با فرعباسی مشکلی ندارد، اقدام به انجام این کار کردیم و از نظر ما کارمان قانونی است.

وی افزود: حبیب فرعباسی قبل از بستن قرارداد، وضعیت خود را بررسی کرده است؛ باشگاه نیز حساسیت بالایی در این زمینه داشت و در چند روز گذشته از کمیته وضعیت استعلام گرفته و زمانی که مطمئن شدیم کمیته وضعیت قرارداد فرعباسی با ذوب‌آهن را به رسمیت می‌شناسد، با این بازیکن قرارداد بستیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به فعالیت نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، خاطرنشان کرد: امروز عقد قرارداد با ۸ بازیکن را اعلام کردیم که از این تعداد ۷ بازیکن جدید بوده و قرارداد محمد قریشی و حسین شنانی تمدید شد و احتمالا فردا نیز با یک یا دو بازیکن دیگر قرارداد خواهیم بست.

رمضانی افزود: علاوه بر این قرار است مهدی تارتار بازیکنان پایه ذوب‌آهن در رده‌های امید و جوانان را زیر نظر گرفته و بازیکنانی که شرایط حضور در تیم بزرگسالان را دارند به تیم اضافه کند.

وی درباره لیست خروجی ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: هنوز لیست خروجی قطعی نشده و به زودی اعلام خواهد شد. بازیکنانی که در حال اضافه شدن به تیم هستند، بر اساس بازیکنان جدا شده جذب شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده