تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۲۵۱۸۷
سرویس خبر : اجتماعی
فریدونی:

هیچ بازیکنی با سفارش جذب ذوب‌آهن نشد/ ۸۰ درصد نقل‌وانتقالات تیم را در دو روز انجام دادیم

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در نقل و انتقالات هیچ‌کدام از بازیکنان را با سفارش شخصی جذب نکردیم و کمیته‌ای مخصوص نقل و انتقالات داشتیم.

به گزارش می‌متالز، مراسم معارفه مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و اعضای کادرفنی او عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در این مراسم اظهار داشت: به مهدی تارتار و دستیاران او خیرمقدم می‌گویم و همچنین به بازیکنانی که امسال به ذوب‌آهن ملحق شدند خوش‌آمد گفته و برای ذوب‌آهن آرزوی سالی توام با آرامش و موفقیت دارم.

مجتبی فریدونی افزود: ۲ سال اخیر برای علاقه‌مندان ذوب‌آهن و مردم اصفهان سال‌های خوبی نبود و توام با استرس و نگرانی بود در حالی که حتی رقبای ما نیز دوست داشتند ذوب‌آهن سرحالی ببینند. بالاخره این شرایط سپری شد و تلاش کردیم امسال کار خود را زودتر آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم مناسبی بسته نشده بود که مشکلات آن تا روز‌های آخر گریبان‌گیر تیم بود. مسائل داوری و برخی مشکلات دیگر نیز باعث شده بود ۲ فصل ناموفق داشته باشیم، اما مهم‌ترین عامل همان خوب بسته نشدن تیم بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: تصمیم گرفتیم کار انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان را زود آغاز کنیم. سابقه مهدی تارتار نشان می‌دهد در تیم‌هایی که شرایط مالی پایین تری نسبت به ما دارند نتایج خوبی کسب کرده است بنابراین می‌تواند در ذوب‌آهن موفق باشد.

فریدونی تصریح کرد: تمام بازیکنان با نظر مستقیم مهدی تارتار و طبق لیست او جذب شدند و شاید امسال نخستین سالی است که هیچ بازیکنی با سفارش جذب نشده و تمام آن‌ها بر اساس معیار‌های فتی تارتار انتخاب شده‌اند. در همان دو روز اول شروع کار خود ۷۰ تا ۸۰ درصد نقل و انتقالات را نهایی کردیم. امسال کمیته نقل و انتقالات را در باشگاه تشکیل دادیم و پس از اینکه تارتار لیست خود را به باشگاه ارائه داد کمیته نقل و انتقالات با حضور معاون فنی، معاون مالی و برخی اعضای هیئت مدیره انجام شد و هیچ‌کدام از مذاکرات فردی نبوده و تمام مذاکرات در دفتر ذوب‌آهن در تهران انجام شد.

وی اضافه کرد: به نظر من این تعجیل اقدام خوبی بود، چون هرچه زمان بگذرد وسواس باشگاه و بازیکنان بیشتر می‌شود و پیشنهادات واقعی و غیرواقعی به بازیکنان می‌رسد. خرسندم که امروز نخستین تمرین تیم با حضور همه بازیکنان برگزار می‌شود. امیدوارم فصلی آرام و شاداب را سپری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده