تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۲۴۲۸۷
سرویس خبر : اجتماعی
رستمی:

ذوب‌آهن تیم بزرگ و باشخصیتی است/ برای آقای گلی می‌جنگم

‌می‌متالز - مهاجم تازه‌وارد ذوب‌آهن پس از پیوستن به این تیم گفت: ذوب‌آهن تیم بزرگ و باشخصیتی است و پس مشورت با مدیربرنامه‌هایم به این تیم پیوستم.

به گزارش می‌متالز، عارف رستمی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در اصفهان درباره نحوه پیوستن به تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم بزرگ و باشخصیتی است و مربی کاربلدی را در اختیار دارد، بر همین اساس و پس از مشورت و صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌هایم داشتم، به این نتیجه رسیدم که بهترین انتخاب برای من ذوب‌آهن خواهد بود و تصمیم گرفتم پیشنهاد این تیم را قبول کنم و به عضویت ذوب‌آهن درآمدم.

وی با اشاره به نقش مهدی تارتار در پذیرفتن پیشنهاد ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: حضور تارتار در آمدن من به ذوب‌آهن تاثیر زیادی داشت. تارتار به بازی من اعتقاد داشت و بازی‌هایم را دیده بود و پیگیر آمدن من به این تیم بود. امیدوارم بتوانم نظر او را جلب کنم.

مهاجم تازه‌وارد ذوب‌آهن درباره دریافت پیشنهاد از پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: من از هیچ‌کدام از پیشنهادهایم خبری ندارم و همه چیز در اختیار مدیر برنامه‌هایم بود و هر چه او گفت را قبول کردم.

رستمی در پاسخ به اینکه می‌تواند در لیگ برتر نیز همانند فصل گذشته لیگ دسته اول آقای گل شود یا خیر، گفت: مطمئناً تلاش خواهم کرد روحیه‌ای که فصل گذشته داشتم، امسال نیز در لیگ برتر حفظ کنم و با همان ذهنیت بازی‌ها را شروع کرده و برای کسب عنوان آقای گلی بجنگم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
م
Iran (Islamic Republic of)
تاریخ : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۴
سپاهان دیگه نونش قطع گردیدساکت وتاج بایددنبال راهی دیگرباشن چون ازان موقع تاحالا سه امتیاز ذوب توچنگشون بودباتبانی ونامردی. سکه های لای گز بوگندوه... حالا مربی پرسپولیسی اومده بایدیریدتورختکن قایم بشید آخ سی سه پاهان
عناوین برگزیده