تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۴
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۲۲۴۳۵۳
سرویس خبر : اجتماعی
ابراهیمی:

جدایی از فولاد سخت بود/ ذوب‌آهن را دوست دارم

‌می‌متالز - هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن پس پیوستن به این تیم گفت: ذوب‌آهن را دوست دارم و احساس می‌کنم می‌توانم در این تیم موفق باشم.

به گزارش می‌متالز، حسین ابراهیمی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان در اصفهان، درباره نحوه پیوستن به تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت: قرار بود فصل گذشته به ذوب‌آهن بیایم، اما در آن زمان اتفاقاتی رخ داد که مانع آمدنم شد و امسال با توجه به پیشنهاداتی که داشتم، تصمیم گرفتم به ذوب‌آهن بپیوندم.

وی افزود: ذوب‌آهن را دوست دارم و احساس می‌کنم می‌توانم در این تیم موفق باشم و جای پیشرفت دارم.

هافبک تازه‌وارد ذوب‌آهن با اشاره به نقش مهدی تارتار در پذیرفتن پیشنهاد این تیم، خاطرنشان کرد: قطعا حضور تارتار در پیوستن من به ذوب‌آهن نقش داشت و در این موارد نظر اصلی را سرمربی تیم می‌دهد. پس از صحبت‌هایی که با تارتار انجام دادم و با توجه به شناختی که از هم داریم، تصمیم گرفتم پیشنهاد ذوب‌آهن را قبول کنم.

ابراهیمی درباره دلیل جدایی از تیم فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی رخ داد که دوست ندارم درباره آن صحبت کنم و بهتر است که برای بعد بماند. جدایی از فولاد تصمیم سختی بود، اما باید این تصمیم را می‌گرفتم.

وی در پاسخ به اینکه آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن را چگونه پیش‌بینی می‌کند، افزود: شک نکنید که ذوب‌آهن نسبت به چند فصل گذشته تغییر رویه خواهد داد و دیگر نخواهید دید که در پایین جدول دست و پا بزند. هدف ما رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول است و با تمام وجود برای رسیدن به آن خواهیم جنگید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده