تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۲
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۰۷۱۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از واگذاری‌های فروردین ماه؛

"ونیکی" به سود رسید

‌می‌متالز - شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۲۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران با سرمایه ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۰ هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳۲۶ هزار و ۹۳۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۶۹ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال به ۴۰ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری ملی ایران نیز با کاهش ۲۰ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال معادل ۳۰۶ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"ونیکی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۲۸۵ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۲۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده