تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۰۹۹۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام مدیرعامل تاصیکو به مناسبت روز قدس

می متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسب روز قدس گفت: پرسنل مجموعه صدر تامین با اعتقادی راسخ بر عهد خود در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین همانند ملت بزرگ ایران اسلامی پایدار است.

به گزارش می‌متالز، متن کامل پیام به شرح ذیل است.

ملت بزرگ ایران اسلامی

همکاران محترم خانواده بزرگ صدرتامین

سلام علیکم؛

"روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگار‌های احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) است. "

برادران و خواهران.

روز قدس تداعی گر اعتراض و مقاومت در برابر زیادی خواهی‌ها و ظلمی است که نظام‌های سلطه و بخصوص رژیم منفور صهیونیستی در حق مردم فلسطین روا داشته اند. حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آن دیدگاه رفیع خویش راه امروز را بر ما روشن، مسیر را برای همه مشخص و تکلیف را معین فرمودند. ایشان با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس چراغ راهی برای همه ادوار روشن کردند، لذا حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه آحاد جامعه به ویژه پرسنل مجموعه بزرگ صدر تامین است.

امروز "مقاومت" تنها راه آزادی قدس است، ملت ایران همچون همیشه با اعتقادی راسخ بر عهد خود در حمایت از مظلومان جهان استوار بوده و تحت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، تا میسر شدن نابودی مستکبران جهانی به حمایت از مردم فلسطین و گروه‌های جهادی ادامه خواهند داد؛ لذا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت لیالی قدر، باردیگر همانند سالیان گذشته در این روز باشکوه اینجانب، همکاران ستادی تاصیکو و تمامی پرسنل مجموعه بزرگ صدر تامین در سراسر کشوراعلام می‌کنیم ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و با شنیدن سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می‌داریم.

غلام رضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

منبع: شمانیوز

عناوین برگزیده