به گزارش میمتالز، آخرین وضعیت اطلاع رسانی پروژههای صدرتامین و عملکرد روابط عمومیهای شرکتهای تاصیکو با حضور حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا، محسن بیدی، مدیر روابط عمومی تاصیکو و مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه صدر تامین برگزار شد.
محمدی، مدیر روابط عمومی شستا در این جلسه با اشاره به وظیفه سفیران شفافیت شستا در سطح کشور بیان داشت: سند جامع اطلاع رسانی و روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ابلاغ شده است و همه سفیران شستا باید در راستای تحقق کامل این سند گام بردارند.
وی ادامه داد: حضور روابط عمومیها در استانها و سطح ملی یک الزام است و معتقدیم با اجرای بندهای مندرج در سند ابلاغ شده میتوانیم نقش قابل توجهی در راستای شفافیت ایفا کنیم.
امروز روابط عمومیهای شستا به عنوان سفیران شفافیت شستا شناخته میشوند که این مهم با رویکرد مدیرعامل شستا محقق شده است.
محسن بیدی، مدیر روابط عمومی تاصیکو نیز اعلام کرد: جایگاه روابط عمومی در شرکتهای صدرتامین با نگاه مثبت مدیرعامل هلدینگ ارتقا پیدا کرده است و ساماندهی روابط عمومیها انجام شده است.
طی ۲ سال گذشته روابط عمومیهای شرکتهای صدر تامین تمامی اقدامات را در رسانههای استانی و ملی به ثبت رسانده اند اقدامی که پیشتر در دستور کار قرار نمیگرفت.
وی ادامه داد: درراستای پوشش تمامی مراحل پروژه ها، روابط عمومیها موظف شده اند با بهره گیری از موشن گرافی، تهیه ویدیو و عکس، مجموعه فعالیتهای شرکتها را به ثبت رسانند و در رسانهها و شبکههای مجازی منتشر کنند.
منبع: جوان آنلاین