تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۰۵
بازدید: ۳۰۵
کد خبر: ۲۱۰۰۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عملکرد ماهانه "کیمیا" منتهی به فروردین ماه ۱۴۰۰؛

چه بلایی سر درآمد‌های "کیمیا" آمد/ افت ۷۹ درصدی درآمد فروش

‌می‌متالز - بیشترین میزان فروش "کیمیا" در فروردین‌ماه در اختیار کنسانتره روی اکسیده با ۳.۴۵۵ تن بوده و تمامی درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ابتدای سال مالی جاری میزان درآمد‌های عملیاتی طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۳۰۱،۷۲۶ میلیون ریال گزارش کرده که نسبت به اسفندماه ۹۹ افت ۷۹ درصد داشته است.

مقایسه درآمد شناسایی‌شده از محل فروش شرکت در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۲۷۰ درصد افزایش‌یافته است.

چه بلایی سر درآمد‌های

درآمد‌های حاصل‌شده صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران

چه بلایی سر درآمد‌های

مقدار فروش محصولات تولیدی "کیمیا" در فروردین‌ماه سال جاری برابر با ۳.۴۵۵ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۷۴ درصدی فروش مواجه بوده، در مقایسه با سال گذشته نیز ۵۱۶ درصد رشد را تجربه کرده است.

بیشترین میزان فروش "کیمیا" در فروردین‌ماه در اختیار کنسانتره روی اکسیده با ۳.۴۵۵ تن بوده و تمامی درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای فروردین‌ماه ۱۴۰۰ درمجموع مبلغ ۳۰۱،۷۲۶ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ افزایش ۲۷۰ درصد داشته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده