تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۲۱۰۲۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«چالش» جدید برای افزایش فروش بیمه رازی

«چالش» جدید برای افزایش فروش بیمه رازی
‌می‌متالز - با توجه به ظرفیت خوب بیمه رازی در بحث فروش بیمه‌نامه‌های باربری، کشتی و هواپیما، این شرکت قصد دارد با برگزاری یک چالش میان نمایندگان و شعب، زمینه افزایش فروش در این رشته‌ها را فراهم کند.

به گزارش می‌متالز، مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای شرکت بیمه رازی با بیان اینکه فروش بیمه‌نامه‌های باربری، کشتی و هواپیما به تخصص و دقت زیادی نیاز دارد، گفت: ازآنجاکه بیمه رازی ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه‌ها دارد، با برگزاری یک چالش میان نمایندگان و شعب، قصد داریم نه تنها به افزایش فروش آن‌ها کمک کنیم، بلکه ظرفیت‌های ناشناخته شرکت را نیز نمایان کنیم. سهیلا شرفی افزود: مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما در این زمینه نه تنها حمایت خود از شبکه فروش را افزایش خواهد داد، بلکه قدردان تلاش مضاعف آن‌ها نیز خواهد بود. وی همچنین با بیان اینکه بر اساس استراتژی جدید شرکت بیمه رازی، حدود اختیارات شعب و نمایندگان تا حد امکان افزایش یافته است، اظهار کرد: شبکه فروش در بسیاری از زمینه‌ها مستقل عمل می‌کنند و موارد مراجعه به ستاد و استعلام از شرکت به حداقل ممکن رسیده است. مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه رازی همچنین از شبکه فروش خواست درصورت مواجهه با مواردی که به طراحی، بازطراحی یا بازنگری در فرآیند‌ها نیاز دارد، آن را بدون واسطه با مدیریت مربوطه مطرح کرده و راهکار لازم را دریافت کنند. شرفی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌های پیش‌رو و تحولات جدی رخ‌داده در شرکت، بیمه رازی در سال‌جاری جایگاه بسیار مطلوب‌تری را در بازار بیمه کشور از آن خود کند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده