تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۱۰۶۸۸
سرویس خبر : اجتماعی
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

به هیچ عنوان شکست را نه کتمان و نه توجیه می‌کنم

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام مسوولیت شکست مقابل سپاهان را بر عهده می‌گیرم و مطمئن هستم با تلاش و پشتکار می‌توانیم روند را برگردانیم.

به گزارش می‌متالز، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست مقابل فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که مسوولیت کامل این شکست بر عهده بنده است. گل اول را زدیم و تا دقایق ۲۲ و ۲۳ بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. اما در عرض ۱۵ دقیقه یک زلزله برای تیم ما رخ داد و می‌شود گفت روی اشتباهات فردی توپ‌ها را به سپاهان هدیه کردیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم در بین دو نیمه این بود که مقداری تمرکز و نظم را به بازی برگردانم، گفت: روز خوبی برای ما نبود و بررسی بیشتری خواهیم کرد. مس در همین نیم فصل اول هم شرایط مشابه داشت و رو به نزول بود به همت خود و کادر فنی تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و این در فوتبال اتفاق می‌افتد.

محمد ربیعی با بیان اینکه به هیچ عنوان شکست را نه کتمان و نه توجیه می‌کنم، تصریح کرد: مقابل سپاهان شکست سنگینی را متحمل شدیم، تمام مسوولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم و مطمئن هستم با تلاش و پشتکار می‌توانیم روند را برگردانیم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: نتایج مس رفسنجان توقع و انتظار را از این تیم بالا برده است. امروز در فشار روانی نتیجه بازی قبلی بودیم و منجر به اشتباهات مکرر فردی شدیم. با اشتباهات فردی فرصت‌ها را در اختیار تیم سپاهان قرار دادیم. با جدیت و برخورد بیشتر با خیلی از موارد سعی می‌کنیم روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: از این شکست نا امید نمی‌شویم و سرافکنده نیستیم، سپاهان تیمی است که اگر مقابل این تیم اشتباه کنید به سنگین‌ترین حالت ممکن جریمه می‌شوید. ما این اشتباهات را داشتیم و جریمه شدیم. کاری که می‌توانم به عنوان رهبر انجام دهم این است که تیم را از این فضا و فشار در بیاورم.

محمد ربیعی با بیان اینکه نباید توقع و انتظار را از تیم بالا ببریم، افزود: تیم مس رفسنجان به عنوان اولین سال حضورش در لیگ برتر توانسته است در یک مقطعی به چهار پنج تیم بالای جدول برسد، به هواداران قول می‌دهم هدف من ثبات تیم در اولین سال حضورش در لیگ برتر است، در حال حاضر مس رفسنجان نیاز به مقداری آرامش و حمایت دارد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده