تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۲۱۰۵۱۷
سرویس خبر : اجتماعی
صدرنشینی مجدد سپاهانی به همراه جشنواره گل

لیگ برتر فوتبال / فولاد مبارکه سپاهان ۵ – مس رفسنجان یک

‌می‌متالز - تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با شکست پر گل مس رفسنجان به صدر جدول لیگ برتر ایران برگشت.

به گزارش می‌متالز، در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مس رفسنجان و توانست به برتری پرگل ۵ بر یک برسد و به صدر جدول رده بندی تکیه بزند.

بازی با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد، اما در دقیقه ۹ دفع کرنر سپاهان تبدیل به یک ضد حمله جدی برای مس رفسنجان از سمت راست زمین شد که سجاد آشوری پس از نفوذ سریع، منطقه بازی را عوض کرد و توپ را به علیرضا نقی‌زاده رساند که ارسال دقیق پای راست او به مقابل دروازه را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل اول بازی کرد.

پس از این گل شاگردان محرم نویدکیا سراپا حمله شدند و طوفان وحشتناکی در نقش جهان به راه انداختند و چهار گل پی در پی توسط گئورگی ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، امید نورافکن و سجاد شهباززاده به ثمر رساندند.

در نیمه دوم هم برتری از آن سپاهانی‌ها بود و در دقیقه ۸۳ یاسین سلمانی کار را تمام کرد و پنجمین گل را به ثمر رساند تا طلایی پوشان با نتیجه ۵ بر یک پیروز و با ۴۸ امتیاز دوباره به صدر جدول برگشت و مس رفسنجان ۲۸ امتیازی باقی ماند و رده هشتم را از آن خود کرد.

فولاد مبارکه سپاهان: سید پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن (کیروش استنلی۸۰)، سید محمد کریمی (رسول نویدکیا۸۵)، سروش رفیعی (یاسین سلمانی ۷۵)، احسان حاج‌صفی، سید محمدرضا حسینی، محمد محبی (جلال الدین علیمحمدی۷۵)، سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، هومن ربیع‌زاده، حسن جعفری، عقیل کعبی، مهدی کیانی (مهرداد آوخ)، مهرداد رضایی، سجاد آشوری (محمد قاضی۵۲)، علیرضا نقی‌زاده (محسن آذرباد۷۳)، محمدرضا سلیمانی (میثم نقی زاده۶۷) و فراز امامعلی

سرمربی: محمد ربیعی

تیم داوری: رضا کرمانشاهی/ کمک‌ها: محمدجواد مداح و علی‌اکبر نوری؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان/ ناظر داوری: علیرضا یزدانی.

کارت زرد: سید محمدرضا حسینی (۱۷) از سپاهان - مهرداد رضایی (۴۵)، عقیل کعبی (۶۵) از مس

دقایق حساس:

*گل اول مس رفسنجان دقیقه ۹ توسط محمدرضا سلیمانی: ارسال دقیق پای راست علیرضا نقی‌زاده به مقابل دروازه را محمدرضا سلیمانی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۲: ارسال اسماعیلی‌فر از جناح راست با ضربه سر محمد محبی همراه شد که نوشی‌صوفیانی به زیبایی آن را مهار کرد.

دقیقه ۱۹: شوت محکم محمد محبی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

*گل اول سپاهان دقیقه ۲۶ توسط گئورگی ولسیانی: ارسال کرنر سروش رفیعی از سمت چپ زمین را گئورگی ولسیانی با ضربه سر تبدیل به گل تساوی کرد.

*گل دوم سپاهان دقیقه ۲۸ توسط سید محمدرضا حسینی: پاس عمقی محمد کریمی را جعفری، مدافع راست مس قصد داشت دفع کند که توپ او به محمدرضا حسینی رسید تا این بازیکن با شوت محکم گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

* گل سوم سپاهان دقیقه ۳۳ توسط امید نورافکن: شوت سجاد شهبازاده توسط مدافع مس دفع شد که در برگشت امید نورافکن با ضربه زیر طاق دروازه مس را باز کرد.

دقیقه ۳۷: ارسال کرنر مهدی کیانی را مهرداد رضایی با ضربه سر زد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دیرک عمودی دروازه سپاهان راهی اوت شد.

*گل چهارم سپاهان دقیقه ۳۹ توسط سجاد شهباززاده: پاس رو به جلوی دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست در مقابل دروازه خالی سپاهان به شهباززاده رسید که این مهاجم گل چهارم طلایی‌پوشان را رقم زد.

دقیقه ۴۱: ارسال کرنر مهدی کیانی با ضربه سر رضایی همراه شد که نیازمند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۵۸: محمدرضا حسینی قصد داشت از زاویه بسته دروازه مس را باز کند که نوشی‌صوفیانی توپ را جمع کرد.

دقیقه ۶۶: ضربه ایستگاهی تماشایی حاج‌صفی را نوشی‌صوفیانی با واکنش خوبی دفع کرد.

دقیقه ۷۴: ضربه ایستگاهی احسان حاج‌صفی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به اوت رفت.

دقیقه ۷۶: شوت محکم زمینی حاج‌صفی را نوشی‌صوفیانی با واکنش تماشایی دفع کرد.

دقیقه ۷۶: شوت روی پای علی‌محمدی را نوشی‌صوفیانی دو ضرب مهار کرد.

*گل پنجم سپاهان دقیقه ۸۳ توسط یاسین سلمانی: یاسین سلمانی با توپ‌گیری از قائم اسلامی‌خواه با نوشی‌صوفیانی تک به تک شد و با عبور از این دروازه بان گل پنجم را به ثمر رساند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده