تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۱۶۰۷۴
سرویس خبر : اجتماعی

چهارمین آقای گلی برای سپاهان

‌می‌متالز - بدون شک در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال سجاد شهباززاده مهاجم تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان آقای گلی خواهد رسید.

به گزارش می‌متالز، با ۱۷ گلی که سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر ایران به ثمر رسانده است، به نظر می‌رسد تعداد گل‌های او در لیگ امسال دست نیافتنی شده، به خصوص اینکه بدانیم دومین گلزنان برتر بعد از وی تنها ۱۰ گل به ثمر رسانده اند.

در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس ۵ بار عنوان آقای گلی را به دست آورده است:، علی دایی در سال ۸۳-۸۲ با ۱۶ گل در ۲۶ بازی، محسن خلیلی در سال ۸۷-۸۶ با ۱۸ گل در ۳۴ بازی، مهدی طارمی در سال ۹۵-۹۴ با ۱۶ گل در ۳۰ بازی، مهدی طارمی در سال ۹۶-۹۵ با ۱۸ گل در۳۰ بازی وعلی علیپور در سال ۹۷-۹۶ در ۳۰ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

استقلال با ۴ عنوان آقای گلی در این عرصه رتبه دوم را دارد، رضا عنایتی در سال ۸۳-۸۲ با ۲۰ گل در ۳۰ بازی، رضا عنایتی در سال ۸۴-۸۳ با ۲۱ گل در ۳۰ بازی، آرش برهانی در سال ۸۸-۸۷ با ۲۱ گل در ۳۴ بازی و شیخ دیاباته نیز در سال ۹۹-۹۸ در ۳۰ بازی ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

فولاد مبارکه سپاهان هم ۳ بار عنوان آقای گلی در مسابقات لیگ را به دست آورده است، ادموند بزیک در سال ۸۲-۸۱ با ۱۳ گل در ۲۶ بازی، عماد رضا در سال ۸۹-۸۸ با ۱۹ گل در ۳۴ بازی و کی روش استنلی در سال ۹۸-۹۷ با ۱۶ گل در ۳۰ بازی عنوان آقای گلی را از آن خود کرده است.

با این شرایط با آقای گلی احتمالی سجاد شهباززاده در رقابت‌های این فصل، فولاد مبارکه سپاهان در لیست آقای گلی به عدد چهار خواهد رسید و به استقلال خواهد رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده