تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۵۱
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۱۵۸۳۸
سرویس خبر : اجتماعی

محرم نویدکیا: فولاد خوزستان ساختار دفاعی خیلی خوب دارد

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعی می‌کنیم فردا بازی قابل قبولی را مقابل فولاد خوزستان انجام دهیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

به گزارش می‌متالز، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر بخواهم درباره بازی با فولاد واقع‌بینانه صحبت کنم، به جرأت می‌توانم بگویم که سخت‌ترین و مهمترین بازی فصل‌مان را فردا باید مقابل فولاد انجام دهیم. می‌دانیم که فولاد در زمین خودش به هیچ تیمی نباخته و این موضوع کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه فولاد خوزستان ساختار دفاعی خیلی خوب دارد، افزود: این تیم سعی می‌کنند در اهواز حریفان‌شان را خیلی تحت فشار قرار دهند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم. هوای اهواز خیلی گرم است، ولی تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید به تمام این مسائل با دید مثبت نگاه کند و به سمت جلو حرکت کند.

محرم نویدکیا ادامه داد: اگر جلوی فولاد خوزستان باهوش نباشیم شاید نتیجه دلخواه را نگیریم. فولاد تیمی است که وقتی از حریفش جلو می‌افتد بازی کردن با آن‌ها سخت‌تر خواهد شد. سعی می‌کنیم فردا بازی قابل قبولی انجام دهیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: مطمئن هستیم که بازی فوق‌العاده سنگینی داریم و اگر دقت نداشته باشیم ممکن است امتیازی به دست نیاوریم، از کورس قهرمانی عقب بیفتیم و رقیبان پایین‌تر از ما راحت‌تر به ما برسند.

وی خاطرنشان کرد: بازی حساسی با فولاد خواهیم داشت و نمی‌گوییم که بازی معمولی است. یک بازی مهم هم برای ما و هم فولاد باشد و تساوی خیلی دلچسب ما نیست و فایده‌ای برای دو تیم نخواهد داشت. فکر می‌کنم بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم که بتوانم نتیجه خوبی کسب کنیم و خودمان را در شرایط خوب نگه داریم.

محرم نویدکیا در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: عزت‌الله پورقاز را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن‌مان مثل مهدی ترکمان و مرتضی منصوری را به خاطر آسیب‌دیدگی جزیی و سعی کردیم ریسک نکنیم و این دو بازیکن را به همراه نداریم، البته مهدی‌زاده هم با مصدومیت روبه‌رو بود، ولی چون در پست دفاع مرکزی با کمبود مواجه بودیم روی این بازیکن مجبور شدیم ریسک کنیم و وی را به همراه تیم بیاوریم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده