تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۲۱۵۶۱۴
سرویس خبر : اجتماعی
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

طلایی پوشان سپاهانی در گرمای سوزان خوزستان به دنبال پیروزی

‌می‌متالز - در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش می‌متالز، با توجه به پیروزی تیم‌های پرسپولیس و استقلال مقابل نمایندگان استان کرمان، تیم فولاد مبارکه سپاهان برای بازپس گیری صدر باید در گرمای سوزان خوزستان میهمان فولاد این شهر باشد.

تیم پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل از سد مس رفسنجان گذشت و با ۵۱ امتیاز صدرنشین شد و استقلال نیز با دو گل، گل گهرسیرجان را شکست داد و با ۴۳ امتیاز همچنان در جایگاه سوم است، تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز ۴۸ امتیازی است و با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده بندی ایستاده است.

شاگردان محرم نویدکیا اگر می‌خواهند در این هفته‌های پایانی از صدر جدول دور نشوند باید فردا یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهدای فولاد از سد فولاد خوزستان بگذرند هرچند این مهم بسیار سخت است چراکه شاگردان نکونام روحیه مضاعفی دارند، آن‌ها در بازی قبلی با نتیجه ۲ بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان گذشتند.

از هر طرف به این دیدار نگاه کنیم، این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. فولاد مبارکه سپاهان به دنبال بازگشت دوباره به صدر جدول است و فولاد نیز نمی‌خواهد از رقبای خود در کورس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عقب بماند.

طلایی پوشان اصفهانی در ۲۳ بازی گذشته ۱۴ پیروزی داشته اند، ۶ تساوی و ۳ شکست. آن‌ها همچنین ۴۲ گل زده اند و ۲۱ گل دریافت نموده اند. شاگردان محرم نوید کیا با تفاضل گل ۲۱+ و کسب ۴۸ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی می‌توانند با تفاضل گل بهتر نسبت به سرخپوشان به صدر جدول برگردند.

سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و سجاد شهباززاده، مهاجم این تیم بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر است با ۱۷ گلی که وارد دروازه حریفان کرده است.

در آن سوی میدان فولاد خوزستان در ۲۳ بازی گذشته ۸ پیروزی داشته است ۱۰ تساوی و ۵ شکست. شاگردان جواد نکونام همچنین موفق شدند آمار ۲۲ گل زده و ۱۵ گل خورده را به ثبت برسانند.

فولادی‌ها هم اکنون با تفاضل گل ۷+ و ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول جای دارند و در صورت پیروزی برابر سپاهان ۳۷ امتیازی خواهند شد و پشت سر استقلال در رده چهارم جدول قرار می‌گیرند، اما در صورت شکست کارشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر خواهد شد.

این دو تیم طبق قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور باید در آن مسابقات نیز به مصاف هم بروند و این بازی از این جهت نیز برای دو تیم حائز اهمیت است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده